Gå til innhold

Splitte tunga?

Anbefalte innlegg

Uten at jeg vet så mye selv, så sa de ihvertfall på den filmen jeg linket til at "et lite feilkutt kan resultere i at du ødelegger nervene, og at vevet dør" (oversatt). Dør vevet i tunga har du ingen vei tilbake... Men alt har jo en risiko.

Selv ville jeg aldri splitet tunga, men om noen vil det, so be it.

Eplefe og Sonja: Lets agree to disagree? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten at jeg vet så mye selv, så sa de ihvertfall på den filmen jeg linket til at "et lite feilkutt kan resultere i at du ødelegger nervene, og at vevet dør" (oversatt). Dør vevet i tunga har du ingen vei tilbake... Men alt har jo en risiko.

Selv ville jeg aldri splitet tunga, men om noen vil det, so be it.

Eplefe og Sonja: Lets agree to disagree? :)

Yes, enig i den :yes:

Lenke til kommentar

Hoolayi!

Jeg skulle gjerne ha delt venstre fot, noen som har tips hvor jeg kan gjøre det?

Samt at jeg helst vil ha 40 tungestrimler som jeg kan sprelle med når jeg gliser!

Seriøst, hva er det med folk om dagen. Kall meg sær og konservativ, men å absolutt skulle kjøre metall o.l. inn i kroppen er, vel, merkelige greier. Kjør på folkens, for all del. Spleis inn mursteiner i magen - skikkelig tøft! :)

Lenke til kommentar
Hoolayi!

Jeg skulle gjerne ha delt venstre fot, noen som har tips hvor jeg kan gjøre det?

Samt at jeg helst vil ha 40 tungestrimler som jeg kan sprelle med når jeg gliser!

Seriøst, hva er det med folk om dagen. Kall meg sær og konservativ, men å absolutt skulle kjøre metall o.l. inn i kroppen er, vel, merkelige greier. Kjør på folkens, for all del. Spleis inn mursteiner i magen - skikkelig tøft! :)

Hi-hi :!: Godt skrevet!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...