Slurt-is Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Uten at jeg vet så mye selv, så sa de ihvertfall på den filmen jeg linket til at "et lite feilkutt kan resultere i at du ødelegger nervene, og at vevet dør" (oversatt). Dør vevet i tunga har du ingen vei tilbake... Men alt har jo en risiko. Selv ville jeg aldri splitet tunga, men om noen vil det, so be it. Eplefe og Sonja: Lets agree to disagree? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Uten at jeg vet så mye selv, så sa de ihvertfall på den filmen jeg linket til at "et lite feilkutt kan resultere i at du ødelegger nervene, og at vevet dør" (oversatt). Dør vevet i tunga har du ingen vei tilbake... Men alt har jo en risiko. Selv ville jeg aldri splitet tunga, men om noen vil det, so be it. Eplefe og Sonja: Lets agree to disagree? Yes, enig i den Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Synes ikke den videoen gav et grøss. Selv har jeg veldig lyst til å splitte tungen og jeg har tenkt på det ganske lenge. Men det utføres vel ikke her til lands enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg nevnte en del tidligere i tråden at "Jo, det gjør det" hop (House of pain) i Oslo utfører dette. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hoolayi! Jeg skulle gjerne ha delt venstre fot, noen som har tips hvor jeg kan gjøre det? Samt at jeg helst vil ha 40 tungestrimler som jeg kan sprelle med når jeg gliser! Seriøst, hva er det med folk om dagen. Kall meg sær og konservativ, men å absolutt skulle kjøre metall o.l. inn i kroppen er, vel, merkelige greier. Kjør på folkens, for all del. Spleis inn mursteiner i magen - skikkelig tøft! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hoolayi! Jeg skulle gjerne ha delt venstre fot, noen som har tips hvor jeg kan gjøre det? Samt at jeg helst vil ha 40 tungestrimler som jeg kan sprelle med når jeg gliser! Seriøst, hva er det med folk om dagen. Kall meg sær og konservativ, men å absolutt skulle kjøre metall o.l. inn i kroppen er, vel, merkelige greier. Kjør på folkens, for all del. Spleis inn mursteiner i magen - skikkelig tøft! Hi-hi :!: Godt skrevet! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg nevnte en del tidligere i tråden at "Jo, det gjør det" hop (House of pain) i Oslo utfører dette. Har ikke Tobben det selv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg nevnte en del tidligere i tråden at "Jo, det gjør det" hop (House of pain) i Oslo utfører dette. Har ikke Tobben det selv? Det er jeg faktisk ikke sikker på, og det er lettere for deg å sjekke det enn det er for meg () Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Leger er ofte ganske fordomsfulle. Som en gang jeg kom med en betent piercing og fikk beskjed om å ta den ut. Ta den ut, ta den ut, ta den ut. I alle dager? Da vil betennelsen bare kapsle seg inne i huden. Jeg skiftet lege. Kanskje du kan da fortelle hva den neste legen gjorde? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Trådstarter har nå fått to advarsler om at tråden vil bli stengt hvis emnefeltet ikke forandres, noe det ikke har blitt. Tråden stenges derfor. Om trådstarter ønsker tråden gjenåpnet, tråden (med forslag til ny emnetittel), og en moderator vil se på saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg