Gå til innhold

Splitte tunga?

Anbefalte innlegg

300px-Tongue-split.jpg

- Jeg har snart tenkt over dette i 1 år, og har fortsatt lyst.

problemet er bare, Jeg vet ikke hvor i norge du får gjort dette - Uten å måtte dra til en lege, Spesialist (Koster sinnsykt mye) eller uten å gjøre det selv, Noe jeg ikke har lyst til (Stort Blodtap, Osv).

Finnes det noen Piercing studior hvor de utfører dette, eller noen som kan dette? (Veldig bra)

- Og ikke kall meg syk. - Folk liker forskjellige ting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husk på at dette er ikke som å ta en piercing eller tatovering. dette er for life, og hvor kjekt (kult) tror du det er å komme med splittet tunge om 10-15-20 år? men såklart, hvis det er skikkelig gjennomtenkt og du er 100% klar for det så kjør på. svarte vel ikke på spørsmålet ditt her, men følte jeg kunne komme med en mening.

Lenke til kommentar

Jeg ville tenkt VELDIG nøye gjennom det.

Selvfølgelig, det er sikkert kult med det mens du er ung og hip (frem til du er 25-30 år), men hvordan er det å være 40-50 år, og gå med splittet tunge i store selskap/jubileum og slikt?

Ser ikke HELT bra ut da.

Dette kommer du til å ha HELE livet ditt. Tenk nøye over det.

Lenke til kommentar

Tenk deg litt om nå, hvorfor skal du gjøre dette? Er det kult eller ''inn'' i miljøet ditt?

Hvordan er det å komme på jobbintervju med en splittet tunge? I bryllup, konfirmasjoner, besøker og lignende, ser vel ikke helt normalt ut å komme med en tunge som er delt i to.

Når du er 35-70 kommer du til å angre bittert på dette, hvorfor ødelegge kroppen sin bare fordi noe så kult og stilig ut?

Personlig så syntes jeg det ser latterlig ut og jeg mister straks litt av respekten for folk som har gjort slike ting med kroppen sin.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Greit at man ikke liker den form for kroppsmodifisering, men å si "æsj" og "du er syk" er bare latterlig. Folk gjør som de gjør med kroppen sin for å se bra ut for seg selv, og se bra ut i side egne øyne, og ikke fordi DU eller andre skal like det. Hvor langt man velger å gå er en personsak.

Ja, jeg er enig med deg.

Jeg har da ikke hetset de som har splittet tunge.

Og du vet noen av meningene mine når det gjelder kropsmodding, men grensa går her. Vertfall for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...