tungaa Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 - Jeg har snart tenkt over dette i 1 år, og har fortsatt lyst. problemet er bare, Jeg vet ikke hvor i norge du får gjort dette - Uten å måtte dra til en lege, Spesialist (Koster sinnsykt mye) eller uten å gjøre det selv, Noe jeg ikke har lyst til (Stort Blodtap, Osv). Finnes det noen Piercing studior hvor de utfører dette, eller noen som kan dette? (Veldig bra) - Og ikke kall meg syk. - Folk liker forskjellige ting Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 husk på at dette er ikke som å ta en piercing eller tatovering. dette er for life, og hvor kjekt (kult) tror du det er å komme med splittet tunge om 10-15-20 år? men såklart, hvis det er skikkelig gjennomtenkt og du er 100% klar for det så kjør på. svarte vel ikke på spørsmålet ditt her, men følte jeg kunne komme med en mening. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville tenkt VELDIG nøye gjennom det. Selvfølgelig, det er sikkert kult med det mens du er ung og hip (frem til du er 25-30 år), men hvordan er det å være 40-50 år, og gå med splittet tunge i store selskap/jubileum og slikt? Ser ikke HELT bra ut da. Dette kommer du til å ha HELE livet ditt. Tenk nøye over det. Lenke til kommentar
tungaa Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Har allerede bestemt meg. Og som du sa, Cozmos - Du svarte ikke på Spørsmålet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Tenk deg litt om nå, hvorfor skal du gjøre dette? Er det kult eller ''inn'' i miljøet ditt? Hvordan er det å komme på jobbintervju med en splittet tunge? I bryllup, konfirmasjoner, besøker og lignende, ser vel ikke helt normalt ut å komme med en tunge som er delt i to. Når du er 35-70 kommer du til å angre bittert på dette, hvorfor ødelegge kroppen sin bare fordi noe så kult og stilig ut? Personlig så syntes jeg det ser latterlig ut og jeg mister straks litt av respekten for folk som har gjort slike ting med kroppen sin. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Du jo forhøre deg litt med brukeren Psilocybe her på forumet. Vet at han gjorde det selv. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Trykk her for video av operasjon *Vet ikke hvordan jeg linker inn en video i en post :S* Endret 16. oktober 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 - Og ikke kall meg syk. - Folk liker forskjellige ting Sorry. Men du er syk. Håper du ombestemmer deg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 *grøss av videon* Hva får folk til å gjøre det? Leve med en delt tunge resten av livet :S Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, kreisi, tenk at folk gjør ting jeg ikke forstår, ja de må være bra syke. Sinnsyke. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er vel mulig å sy sammen igjen vel? Men uansette er det ikke fint og jeg _tror_ ikke det gjøres her til lands Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 "No one should dictate to me what I can, or can not to do my body" - Bear. Bare tenk nøye igjennom det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 "No one should dictate to me what I can, or can not to do my body" - Bear. Bare tenk nøye igjennom det. Jeg ville vertfall ikke gjort det. En ting er sikkert, min generasjon kommer ikke til og bli som mine besteforeldre er nå. Skulle ha sett for meg bestemor med splittet tunge, oppskåret kropp og tattooveringer. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Greit at man ikke liker den form for kroppsmodifisering, men å si "æsj" og "du er syk" er bare latterlig. Folk gjør som de gjør med kroppen sin for å se bra ut for seg selv, og se bra ut i side egne øyne, og ikke fordi DU eller andre skal like det. Hvor langt man velger å gå er en personsak. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Greit at man ikke liker den form for kroppsmodifisering, men å si "æsj" og "du er syk" er bare latterlig. Folk gjør som de gjør med kroppen sin for å se bra ut for seg selv, og se bra ut i side egne øyne, og ikke fordi DU eller andre skal like det. Hvor langt man velger å gå er en personsak. Ja, jeg er enig med deg. Jeg har da ikke hetset de som har splittet tunge. Og du vet noen av meningene mine når det gjelder kropsmodding, men grensa går her. Vertfall for meg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Tenk da når du bli 50+ og går rundt med splittet tunge, blir sikkert veldig populært blant barnebarna Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Fydda! Det var jammen ekkelt og styggt :O Eg ser egentlig ikkje noko positivt som kan kjem ut av å gjere slike ting. Men det gjer eg heller ikkje med å begynne å røyke, men folk gjer det likevel. Har aldri forstått det. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Enig med de 2 siste her, men det skall respekteres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg