Peppep Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Jeg ønsker å sende forespørsel om brukernavnbytte. Hvordan gjør jeg dette når den integrerte funksjonen for det nå er borte? Skal jeg sende forespørsmål per epost, per PM til en tilfeldig admin () eller er det noen annen løsning på vei? På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Drift er klar over problemet og det blir ordnet så snart de får tid til å se på det Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, takk for raskt svar. Jeg visste ikke om det var en bug eller ikke (var derfor usikker på om den skulle under "tekniske tilbakemeldinger"). Vet du om problemene kommer fordi det nå skal implementeres med brukernavnhistorikk? Ikke at det egentlig er så viktig, er bare nysgjerrig av meg. Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ikke rart den linken ikke funka da :o Takk for info! Til admin/mod jeg sendte PM, sorry... så ikke denne topicen før det var for seint. Endret 11. oktober 2007 av xaith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg