Velociraptor Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei ! Jeg har noen bilder ( bare to-tre ) som jeg gjerne skulle ha minsket størrelsen på. Men jeg får det ikke til i paint uten og ødelege kvaliteten. Bare gi meg et hint så kan jeg sende deg bildene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bruk Photoshop så trykker du Ctrl+T(freetransform) og skaler bildet. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Eeh, omario, ikke sikkert at vedkommende trenger/vil ha Photoshop. Kjedelig å betale 9000 kroner for en såpass enkel oppgave... Dersom du klarer å forminske bildet i Paint, skal du bare lagre det i PNG. Då blir ikke kvaliteten forringet Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, Microsoft har et gratisprogram som gjør dette. Det er slike "powertoys". Disse finner du her (i høyre marg) Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 I paint ikke dra i bildet men gå på "Image" i toppmargen deretter trykker du på "strekk og forskyv" inne der står 100% på både horizontalt og vertikalt , endre du disse til f.eks 70 70 så forminsker du bildet uten å ødelgge dette trodde jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Han sier at vi kan gi han noen hint så kan han sende bildene til noen av oss og gjøre det for han...... Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Om det bare er snakk om 3 bilder så kan jeg godt gjøre det, bare link meg til bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå