Gå til innhold

Forsterker hjemmekino til multirom med HDMI, Dolby True HD og DTS HD?

Anbefalte innlegg

Vi holder på å bygge et nytt hus. I den forbindelse har jeg fått en anbefaling ifra Hifi-klubben på en Cambridge 640R forsterker sammen med Incognotio veggpanel på kjøkken og stue. Så lang er det ikke gjort noe mer enn å strekke rør. Det blir takhøytalere(B&W CCM 626) 4 stk ved TV'en, sub og senter høyttaler, 2 i spisetue og 2 på kjøkkenet. Det fine med Cambridge er at denne kan støtte forskjellige lydkilder her sammen med veggpanelet hvor man velge volum og lydkilde. Den har også HDMI switching, selv om jeg ser i en omtale i LydogBilde at det er nevnt som negativt at den kun sender lydsignalet videre og man ikke får nytte av multikanalslyd via HDMI. Hvis det er tilfelle ønsker jeg ikke denne, da jeg ønsker å kjøre HDMI ifra en HTPC, Xbox, eller Blu-Ray spiller ikke til TV'en men til høytalerne.. Det virker heller ikke som denne har Dolby True HD eller DTS HD heller. Forsterker er veldig riktig å si, radio er ikke noe viktig.

Er det noen som har noen andre forslag her? Er det mulig med en receiver som gjør alt dette? Så langt er det som sagt kun trekt rør og montert bakpanel til Incognito på veggen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...