athorb Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Men selv om konseptet regelrett voldtas, er det ikke til å komme utenom at dette er smarte trekk når det kommer til å tjene penger på filmen. Ved å lage en standard actionfilm treffer de både den jevne publikummer og Hitman-fansen (selv den mer hardcore fanskaren nok vil boikotte filmen). Jeg gjetter at Hitman blir en av de store hitene neste år, selv om jeg ikke nødvendigvis skal se den. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 De voldtar konseptet, men som svoren Hitmanelsker så ender jeg opp med å se den Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Urk. Hvor er pianostrengen, lyddemperne, de stjålne uniformene, likene som tårner seg opp nederst i søppelsjakten? Hvor er snerten som gjorde de første to spillene bra? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hitman burde blitt en mørk thriller nesten (?), istedenfor så blir det klissete popcornaction. Men det er vel ikke mulig å ha en hovedperson uten følelser som dreper mennesker fordi han blir betalt for det. Og ikke fordi "RID THE WORLD OF EVIL". Endret 5. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det stemmer ikke helt:-) Hva mener du? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fullt forståelig, men likevel skuffende at de har valgt å lage filmen sånn. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skulle ønske de gjorde det helt likt spillet :sad: Men det er ikke sjangs at jeg går glipp av den uansett Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vedder 15 kroner på at denne filmen blir like dårlig som Doom. Pussig at dei ikkje har valgt å bruke The Rock som hovudperson, forresten. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Urk. Hvor er pianostrengen, lyddemperne, de stjålne uniformene, likene som tårner seg opp nederst i søppelsjakten? Hvor er snerten som gjorde de første to spillene bra? Hoho, husker første spillet, var så mange bugs, både på IA og på banene, hehe, deili Er ikke bare de to første spillene som er bra da, synes resten er veldig spillbare og, men favoritten er og blir to'a Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Vedder 15 kroner på at denne filmen blir like dårlig som Doom. Pussig at dei ikkje har valgt å bruke The Rock som hovudperson, forresten. Vel, doom gjorde vel så lite skam på spillet som det kunne gått an fra Holly. Endret 7. november 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg