Gå til innhold

Kulturo: Trailer: Hitman (2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, sukk, død og fordervelse. I utgangspunktet skulle jeg gjerne sett denne filmen, på overflaten virker det som en helt ok action film. Det som dog gjør at jeg ikke skal se den, er at jeg har tilbrakt litt for mange timer med Mr. 47 på skjermen min her hjemme, og da blir alt feil.

Hvordan filmskaperne har gått så enormt bort fra historien bak spillene er meg fortsatt et mysterium, kanskje det ikke var noe særlig å skrive manus av? Vel, resultatet de kommer med nå kan ikke sies å være særlig mye bedre.

Lenke til kommentar

Favoritt spill serie, blir endelig film. Hmm, synes han ser for snill ut, hehe, og litt lubben iforhold, men passer nok godt han der. Har allerede blitt skuffet før filmen kom ut, jeg trodde han var skallet, i alle fall tenkte jeg det, men nå ser jeg jo at han shaver seg *skuffa*.

Tror dette blir en godsak, gleder meg i alle fall, bare det ikke blir, som det ser ut til å bli, altfor mye actionpreget, ala typisk amerikaske actionfilmer.

Spennende med film med utgangspunktet i spill

Lenke til kommentar

Mhm, det var mye som skuffet - og det som var verst, var at det virker som vi skal få en klissøt kjærlighetshistorie oppi det hele, 47 har ingen følelser, han er en tankeløs død robot. Han kunne uten problemer drept sin egen mor (om han hadde hatt en)!

Nuvel, satser på at det neste spillet i serien blir en opptur, nå som utviklerne snart kan fokusere på dette igjen. Selv om de strengt talt ikke har laget filmen, tror jeg de har brukt mye tid på "rådgiving".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...