Nervetattoo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ny trailer til spill-filmatisering om leiemorderen Agent 47. Se videoen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Urk, sukk, død og fordervelse. I utgangspunktet skulle jeg gjerne sett denne filmen, på overflaten virker det som en helt ok action film. Det som dog gjør at jeg ikke skal se den, er at jeg har tilbrakt litt for mange timer med Mr. 47 på skjermen min her hjemme, og da blir alt feil. Hvordan filmskaperne har gått så enormt bort fra historien bak spillene er meg fortsatt et mysterium, kanskje det ikke var noe særlig å skrive manus av? Vel, resultatet de kommer med nå kan ikke sies å være særlig mye bedre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kan være enig at dette er ganske stor skivebom i forhold til hvordan hitman er oppbygd i spillet. Jeg får litt Leon følelse av traileren. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det jeg digger ved spillene er at han er så kald og har en tøff stil. Jeg tror at filmen blir noe alá det samme, men at de kommer til å vike alt for mye fra historien hans fra spillene. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ser bra ut, men savner den kaldheten som agent 47 egentlig har.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Favoritt spill serie, blir endelig film. Hmm, synes han ser for snill ut, hehe, og litt lubben iforhold, men passer nok godt han der. Har allerede blitt skuffet før filmen kom ut, jeg trodde han var skallet, i alle fall tenkte jeg det, men nå ser jeg jo at han shaver seg *skuffa*. Tror dette blir en godsak, gleder meg i alle fall, bare det ikke blir, som det ser ut til å bli, altfor mye actionpreget, ala typisk amerikaske actionfilmer. Spennende med film med utgangspunktet i spill Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mhm, det var mye som skuffet - og det som var verst, var at det virker som vi skal få en klissøt kjærlighetshistorie oppi det hele, 47 har ingen følelser, han er en tankeløs død robot. Han kunne uten problemer drept sin egen mor (om han hadde hatt en)! Nuvel, satser på at det neste spillet i serien blir en opptur, nå som utviklerne snart kan fokusere på dette igjen. Selv om de strengt talt ikke har laget filmen, tror jeg de har brukt mye tid på "rådgiving". Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 NEI VET DU HVA! 47 + dame?!?!?!?! Uakseptabelt! 47 blir kåt av krutt, røyk, død og når klimaks i den det spruter blod i hans ansikt! 47 har ikke legning! Hollywood klarer det atter en gang Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Strengt tatt blir ikke C47 kåt i det hele tatt, han har jo ikke følelser Endret 25. oktober 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Å være kåt kan vel knapt kalles en følelse... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Neivell Tent er en følelse, kåt er kroppens reaksjon på å være tent ... eller var det motsatt? :S Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uansett hva du sier nå, er det følelser som spiller inn...hehe Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uansett hva du sier nå, er det følelser som spiller inn...hehe hmmmz, nekt Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Liker ikke babyfjeset på skuespilleren, ser bare ikke slem ut. Han ser litt ut som den kreftsyke ungen alle syns synd på. Men jeg ble litt lettet over at stemmen passet bedre enn utseendet, iallfall. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Altså dreper ikke Hitman hvem som helst så lenge han får penger for det? Han dreper ikke bare "de onde". Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det stemmer ikke helt:-) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Uansett hva du sier nå, er det følelser som spiller inn...hehe hmmmz, nekt Ok, tenkt gjennom det du skrev: Tent er en følelse, kåt er kroppens reaksjon på å være tent Ergo, kåt er en reaksjon på FØLELSEN tent, tent er ifølge deg en FØLELSE, dvs --> for å være kåt må man ha følelser Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kåt - tent er egentlig mye det samme spør du meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) To rid the world of evil Pluss det var en dame involvert. Herregawd. Endret 5. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg