Toro81 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er snakk om 4.14.10 versjonen. Hadde 4.12... tidligere, den fungerte helt fint. Men etter at jeg oppdaterte til den nye får jeg ikke lenger lastet ned noe. Har sjekket at den er connected. Er det noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvorfor ikke gå tilbake til 4.12.... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 du betaler vell ingenting for det som ligger der... så handle ting er fine greier. Så slipper du å ha problemer med programmet å! Prøv cdon.no eller mp3sparks.com Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 du betaler vell ingenting for det som ligger der... så handle ting er fine greier. Så slipper du å ha problemer med programmet å! Prøv cdon.no eller mp3sparks.com Hva hvis han faktisk ikke bruker limewire til å laste ned kopibeskyttet materiale? Kanskje han bruker det for å dele filer med vennene sine? Laste ned div. som ikke er kopibeskyttet, men fritt tilgjengelig. Provoserer meg litt at så fort noen nevner limewire, dc eller ett torrent-program blir de uthengt som pirater asap. Kan godt hende han bruker det til å laste ned ulovlig, statistikken viser vel at det er det som er mest trolig, men nå er han vel uskyldig til det motsatte er bevist? Han har ett problem med ett program, forøvrig feilpostet, og ber ikke om tips på om han skal kjøpe ting eller laste de ned. Derfor burde han heller få hjelp med programmet enn å bli beskyldt for piratvirksomhet. Måtte bare få ut litt irritasjon. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 slik jeg kjenner limewire har du vell ingen muligheter til å låse filene slik at bare enkelte brukernavn/iper får hentet filene? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei, men du får valgt ut hvilke filer du kan dele, og laste ned. Altså velger han veldig enkelt selv om han vil dele ut og laste ned filer han ikke har rettighetene til. Dermed er det ikke sikkert han bruker LimeWire til ulovlige formål, noe som provoserer meg grenseløst at insinueres så fort noen i det hele tatt nevner ett program av den typen kun fordi programmet er kjent for å misbrukes på den måten. Programmet selv kan brukes til mye mer, det blir bare missbrukt til de grader av oss forbrukere, noe som gjør at til og med de få som bruker det til lovlige gjøremål blir stemplet som pirater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå