Gå til innhold

Hviket spill skal jeg velge?

Tittoffer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skate, Forza, Dirt, sega-rally, PGR4, søk på youtube for og se videoer..

egentlig har u alt u trenger i premium pakken..

om du ikke har oppladbare batterier(HR6(?) ) bør du kjøpe batteri+ladepakke eller rett og slett oppladbare batterier og lader..

Lenke til kommentar
skal ikke ha noe skyte spill (syns det er så vansklig med det på xbox) :p

Det er bare i starten...når du først har fått tak på det, så er ikke fps-spilling på pc det samme lenger:-)...og hvilken 360 eier kan være forruten Gears of War!

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Ok takk for de utrolig kjakkpe svarene.. men alle som er blitt nevnt har jeg hørt om eller...

Flere forslag :)

BioNor: Helt enig det er derfor jeg begynner med slike "lette" spill... så får vi se om det blir noe Gears Of War på meg :)

Endret av Tittoffer
Lenke til kommentar

Med 360'ens glimrende håndkontroll, er det ikke noe problem å spille skytespill. Vil dermed sterkt anbefale Bioshock. Av sportsspill bør du sjekke ut Virtua Tennis 3. Ellers er GTA klonen Saints Row glimrende. Eller hva med litt herlig zombie slashing i Dead Rising? Du har i hvertfall mengder av klasse spill å velge mellom :thumbup:

Lenke til kommentar

Du bør prøve å venne deg til skytespill på Xbox ja. Det er jo der maskinen virkelig briljerer :)

Hvis du er en konsoll-jomfru (:p) har du kanskje aldri spilt noe særlig Guitar Hero? Da hadde jeg definitivt gått til innkjøp av dette! Utrolig morsomt spill.

Liker du RPG kan du prøve Blue Dragon og Eternal Sonata (når det kommer ut).

Lenke til kommentar
Du bør prøve å venne deg til skytespill på Xbox ja. Det er jo der maskinen virkelig briljerer :)

Hvis du er en konsoll-jomfru (:p) har du kanskje aldri spilt noe særlig Guitar Hero? Da hadde jeg definitivt gått til innkjøp av dette! Utrolig morsomt spill.

Liker du RPG kan du prøve Blue Dragon og Eternal Sonata (når det kommer ut).

Eeeelller kanskje Oblivion?? Timer etter timer med morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...