mcgroven Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Free Radical er godt i gang med det fjerde spillet i TimeSplitters-serien. Les mer Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har en følelse av at dette kanskje kommer til alle nye konsoller. Håper hvertfall det, alle fortjener å spille Timesplitters. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kommer garantert til PS3 og 360. En Wii-versjon er jeg mindre sikker på, men Free Radical er positive til konsollen. Får håpe på det beste, Wii trenger et godt multiplayer fps spill. For øvrig digg at det er annonsert. Av en eller annen merkelig grunn er det bare Free Radical som klarer å fenge meg når det gjelder fps genren. Skal ha TS4, enten det blir til 360 eller til Wii Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hvorfor har de aldri gitt ut timesplitters til pc? Ser for meg at det kunne blitt mang artige mods til spillet. Det er få spill jeg har hatt det så morro med som timesplitters 3, så må nok kjøpe meg en konsoll før 4. kommer ut Endret 11. oktober 2007 av RoverS90 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kommer garantert til PS3 og 360. En Wii-versjon er jeg mindre sikker på, men Free Radical er positive til konsollen. Får håpe på det beste, Wii trenger et godt multiplayer fps spill.For øvrig digg at det er annonsert. Av en eller annen merkelig grunn er det bare Free Radical som klarer å fenge meg når det gjelder fps genren. Skal ha TS4, enten det blir til 360 eller til Wii Det er jeg heller usikker på. Gamer.no hadde tidligere i høst en artikkel der Free Radical utalte seg om Timesplitters 4, sa kreativ leder David Doak at han var åpen for en Wii versjon, om så bare en Wii versjon. Med tanke på at Capcom flyttet Monster Hunter 3 fra PS3 ekslusiv til Wii ekslusiv er alt åpent og mulig. Så ikke vær så snart med å garantere versjoner, Wii har overasket mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg