abene Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Multimediaprogrammet Winamp feirer i år tiårs-jubileum. I den anledning slippes nå versjon 5.5 med en rekke nyheter. Les mer Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette skal lastes ned når jeg kommer hjem ja. Winamp må være det beste programmet som finnes, jeg har selv brukt det i mange mange år og er like fornøyd enda. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det nye skinnet var veldig bra, endelig et nytt originalskin som kan måle seg med classic. Gleder meg til jeg kommer hjem og får testet Winamp Remote. Lenke til kommentar
ermj Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har vært bruker av Itunes noen år, det geniale med itunes er at når jeg drar musikkfiler over i programmet blir filene automatisk kopiert til musikkmappa og sortert på artist og album. Jeg kunne godt tenkt meg å gå over til winamp, men sålangt har ikke det vært en mulighet såvidt jeg har forstått. Er det mulig å få winamp til å gjøre det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette må vel testet ja. Men blir jo mer og mer unødvendige funksjoner. (for meg) Selv liker jeg 2.91, men den har ikke global hotkeys(?) :/ Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette skal lastes ned når jeg kommer hjem ja. Winamp må være det beste programmet som finnes, jeg har selv brukt det i mange mange år og er like fornøyd enda. Akkurat det samme som jeg skulle skrive. WinAmp er genialt. Det gruser alle andre musikkprogramer. Gleder meg som en unge til å komme hjem for å prøv det. Tror jeg faktisk skal kjøpe pro bare for å støtte de. Eneste negative jeg er at det kun er støttet av Windows. <- Det er forresten grunnen til at jeg bruker Windows Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Enig, kunne gjerne tenkt meg å sett Linamp. Endret 11. oktober 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Brukte selv Winamp siden starten på mp3-æraen til jeg sluttet å bruke Windows, sånn ca. 1999-2007. Linux-alternativet til Winamp er XMMS, og det er et begrenset program selv om utførelsen ligner Winamp. Jeg skiftet dermed over til Amarok, som har et helt annet interface enn Winamp. Etter en god stund med Amarok er jeg egentlig mer fornøyd med den enn jeg var med Winamp. Flere funksjoner der som gjør musikkhverdagen bedre og lettere. Eneste negative jeg er at det kun er støttet av Windows. <- Det er forresten grunnen til at jeg bruker Windows Prøvde Winamp i Wine en gang. Fikk installert det og kjørt det, men det var noe som ikke funket som det skulle. Husker dog ikke hva det var... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Enig, kunne gjerne tenkt med å sett Linamp. XMMS er vel en winamp-klon egentlig. Jeg liker det ihvertfall^^ Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 XMMS er vel en winamp-klon egentlig. Jeg liker det ihvertfall^^ Joda, bruker også den. Men den har fremdeles en del mangler og greier ikke helt erstatte Winamp. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Til dere som bruker XMMS... har ikke Audacious blitt mye bedre nå som Winamp-klone enn det XMMS noen gang har vært? Verdt å sjekke ut om Winamp faller i smak iallfall http://audacious-media-player.org/Main_Page Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Winamp har alltid vært en stor favoritt, bortsett fra 3.X serien. den brukte jeg aldri! Men 2.x og 5.X serien har jeg alltid elsket. Installerte 5.5 igår, men har ikke fått mulighet til å teste det noe særlig enda... Men det kommer nok! Ser veldig bra ut i hvert fall. Akkurat som SRD skriver vurderer jeg også å KJØPE PRO for en gangs skyld for å gi dem den støtten de i aller høyeste grad fortjener! Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fikk testet 5.5 litt nå. remote er kun beta og man merker at det er bugs der, men det virker lovende. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) For å svare på spr. angående "winamp" for linux, så glem xmms. Prøv audacious. Den gruser xmms. Winamp var/er likevel originalen Endret 11. oktober 2007 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har faktisk brukt kun Winamp siden '97. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Winamp var/er likevel originalen Hehe..Winplay er orginalen spør du meg.. Når Winamp først kom, var interface til forveksling likt winplay (interface'et til selve winamp-spilleren er gangske likt den dag idag spør du meg ) 1995...det var tider.. Edit: Bilde og link Endret 11. oktober 2007 av Pedro80 Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Like stabilt som alltid... Krasjer når jeg legger til mp3 filene mine... herregud Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Like stabilt som alltid... Krasjer når jeg legger til mp3 filene mine... herregud høres ut som det er mp3-kodeken din som er ustabil spør du meg Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Krasjer når jeg legger til mp3 filene mine... Undersøk om det er taggene dine som er problemet. Jeg løste det slik: - Kjørte et taggeprogram - Valgte musikkmappen med undermapper - Valgte at alt som artist, album etc skulle være uendret, unntatt f.eks. "comment" hvor du skriver ett eller annet. - Lagrer endringene Da ble taggene skrevet på nytt og jeg slapp å lete gjennom alle filene for å finne noen få filer med problematiske tagger. Nå skal det sies at denne verjonen av winamp merkelig nok hadde problemer med tagger tidligere versjoner ikke har hatt problem med, men dette trikset løste det i hvert fall for meg og nå er winamp stabilt som fjell. Endret 11. oktober 2007 av Reggie Regis Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 foobar2k til windows, amarok til linux, nuff said... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå