Gå til innhold

Update på Wii? Lyser blått.


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- USB keyboard compatible

- links received on the Wii message board now open in Internet Channel

- can send links to friends

- can copy text from the page being viewed and paste it into a search

 

Kilde: GoNintendo

 

Det er dog forskjellige rapporter om oppdateringen virket eller ikke. For noen virker keyboardet i Opera mens andre ikke har fått oppdateringen til å virke. Jeg har ikke oppdatert den ennå, men jeg satser på å gjøre det i kveld.

Lenke til kommentar

Man må stikke til Wii Shop kanalen under WiiWare for å laste ned de nye oppdateringene etter det jeg har lest. Har ikke oppdatert min ennå, liker lyset :)

 

De som ikke sier det fungerer har sikkert bare oppdatert firmware og ikke noe annet. Oppdateringen lar deg laste ned nye versjoner av internettkanalen. Mulig det var noe andre oppdateringer også, husker ikke helt nå.

Lenke til kommentar
Man må stikke til Wii Shop kanalen under WiiWare for å laste ned de nye oppdateringene etter det jeg har lest. Har ikke oppdatert min ennå, liker lyset :)

 

De som ikke sier det fungerer har sikkert bare oppdatert firmware og ikke noe annet. Oppdateringen lar deg laste ned nye versjoner av internettkanalen. Mulig det var noe andre oppdateringer også, husker ikke helt nå.

Wii lyset er herlig :love:

Men er vel Software du skal gå inn på, WiiWare har ikke kommet ut enda, så vidt jeg vet ;)

 

Uansett, konge med støtte for tastatur i Opera! Har oppdatert Every Body Votes også, men merker ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Wii lyset er herlig :love:

Men er vel Software du skal gå inn på, WiiWare har ikke kommet ut enda, så vidt jeg vet ;)

 

Uansett, konge med støtte for tastatur i Opera! Har oppdatert Every Body Votes også, men merker ingen forskjell.

 

kan man optatere internett channel for å få det s**Y blå lyset til å lyse :love: ?

Endret av Nonnon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...