Nervetattoo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå har også de amerikanske industrial-kjempene frigjort seg fra platebransjens grep. Les mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hmm, jeg liker utviklingen. Mer penger direkte til artistene + mer miljøvennlig format = winwin Sikkert synd for alle materialistene der ute som MÅ ha omslag osv, men. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 En fin fremtid hadde vært: Alle selger digitalt som hovedformat men at litt større utgivelser trykkes på vinyl (+cd i en overgangsfase før folk har kommet seg tilbake til å ha platespiller) i en forseggjort pakke som gjerne koster litt mer. Ingen grunn til å bare ha den ene. Jeg vil ikke miste de fysiske platebutikkene heller, det er digg å bare traske rundt på platekompaniet og titte på cover - å surfe rundt på valgfrinettbutikk.no vil aldri bli helt det samme men på et eller annet punkt vil vel disse forsvinne også. CD-en tror jeg forsvinner for godt den dagen vi faktisk har gode nok mediesystem i alle hjem til at bestemor kan skru på TV-en og bla gjennom musikksamlingen på TV-en. Noe som er mulig i dag men som koster penger og kunnskap, samt at det ikke finnes noe programvare som faktisk er god nok - alt har for store mangler. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Håper Trent Reznor tilbyr FLAC, da kan musikkselskapene begynne å svette med god grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg