Vo0do0 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er dritt lei av sixaxis-kontrollen. Den er for liten, skulderknappene er plassert teit og analogstikkene er plassert for nærme. Dette gjør at jeg må holde kontrollen jævla knotete og blir for lei i hendene ved lengre spilløkter. Derfor lurer jeg på om det finnes et bedre alternativ? Helst noe hvor de analoge stikkene ikke sitter rett ved siden av hverandre. Jeg kan ikke forstå at de har beholdt dette designet så lenge, når det har eksistert mye bedre løsninger i lang tid. Fant denne. Men den ser like dårlig ut.... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne syns jeg ser interresant ut. Håper det kommer noen tester av den snart. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du kan kjøpe Chillstream kontroll av meg viss du har lyst på en, men må si den suger rompis! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Finnes det ingen hvor analogene står plasser som på xbox/gc? Synes det er en mye bedre løsning. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 sony har hatt 3 forsøk nå, men bommet alle ganger. xbox gjorde det bra med første forsøket. 360stikka er vel den mest vellykkede der ute? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 xbox (1) hadde jo helt grusom kontroll.. den var jo så stor og klumpete. Riktignok kom de med en bedre utgave, men dual shock/sixaxis lenge leve Det er en grunn til at sony beholder samme design.. det funker og det er sånn folk vil ha det. Er ikke som om ms har gjort så mye annet enn lukke øynene og på slump plassere venstre analog helt feil. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Venter spent på banankontrolleren. Håper Sony lager en special edition og lanserer konsept kontrolleren.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe ja.. det hadde vært noe Den eneste grunnen til at vi endte opp med sixaxis denne gangen var fordi ingen ville ha den nye. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe ja.. det hadde vært noe Den eneste grunnen til at vi endte opp med sixaxis denne gangen var fordi ingen ville ha den nye. Jepp.. Mange som glemmer det.. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 sony kunne ha laget et spill til den banana greia Boomerang Kai: kaste bommerangen og treffe målet.... woooooow Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 sony kunne ha laget et spill til den banana greia Boomerang Kai: kaste bommerangen og treffe målet.... woooooow derfor vi har six axis da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå