Dan-Levi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Her putter du inn ett bilde av ett rart dyr og forteller gjerne hva dyret heter om det ikke er vanlig at folk vet om det.Ingen støtende bilder eller bilder av annet enn dyr takk :)Ingen post uten bildet. Denne vant ugly dog konkuranse Det er en Chinese Crested and Chihuahua blanding. Fy å fy Endret 11. oktober 2007 av Danbannan Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg fortsetter bare med en ny jeg. Vet ikke riktig hva dette er for slags fisk men stygg er den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Enda en stygg hund: Og noe jeg må si så helt jævlig ut! Endret 11. oktober 2007 av Glisevask Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 En neseape Se på han.. se hvordan han stirrer på deg med sin lange nese. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Chacoan Peccary When frightened, Chacoan peccaries flee, raising the long hairs on their back and spraying secretions from their dorsal gland, presumably to keep the group together in the dense brush via odor. These secretions are rubbed against group members Chimaera Fish (pup) Aye-Aye Umbrella Mouth Gulper Eel This is a Dobsonfly magnified 10 to 500 times Fangtooth Fish Glow In The Dark Fish Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 @ Joney: haha så bra Her er enda en skapning Det er en Tapir They inhabit jungle and forest regions of South America, Central America, and Southeast Asia. All four species of tapir are classified as endangered or vulnerable. Their closest relatives are the other odd-toed ungulates, horses and rhinoceroses. Syke dyret :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Haha. Ser ut som om dyret har en penis i trynet. Inne i all pelsen skal det visstnok være en angorakanin: Endret 12. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg synes kiwi-fuglen er en pussig, liten skapning. Veit det er en fugl, og ikke et dyr, men samma det vel. Mange heslige bilder her. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Haha den siste der ser så lættis ut Her har du en ikke så uvanlig skapning men kanskje litt mer uvanlig at han går på to bein Hunden skal visst trives og har lært seg og gå på to bein. Litt artig egentlig Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette dyret skremmer vettet av meg (beltedyr) Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Sjekk denne fra Aftenpostens bildeserie: Hvitnesesaki (Chiropotes albinasus), lever i Brasil. Ser ut som om ansiktet er speilet om midten. Og se på de lekre fingrene og neglene! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 mye arti her! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg hopper nok en gang innom en slik tråd med dette bildet av noe jeg ikke aner hva er: Og Dagr0z, jeg tror fugler er dyr de også Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Denne var vel litt rar? Endret 13. oktober 2007 av Svinat Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) dette er en balut edit: fant også dette bilde på en side under tittelen MS DEVELOPMENT TEAM Endret 13. oktober 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Denne var vel litt rar? Det er en lemur, ikke sant? Akkurat som Kongen i Madagaskar? Edit: Maurslukere er jo bittelitt rare, da. Endret 13. oktober 2007 av dagr0z Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Minner om reglene trådstarter har satt i førstepost: Ingen innlegg uten bilder, og kun poster av DYR. To innlegg som ikke fulgte retningslinjene for tråden er slettet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) dagr0z: Dyret som jeg postet heter visst Loris. http://en.wikipedia.org/wiki/Loris Det her er en lemur. Endret 13. oktober 2007 av Svinat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå