Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 New (and free) Downloadable Content Coming For Elder Scrolls IV: Oblivion Bethesda Softworks sent over a note announced they will release their last downloadable content extra for 2006's fantasy RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion. The download, titled Fighter's Stronghold, will launch on Oct. 15 for both the PC and Xbox 360 versions and for the first week will be free to download. Defeat the attacking marauders and become lord of Battlehorn Castle. Located in the Colovian Highlands west of Chorrol, this expansive castle will allow you to live the life of a noble warrior, with private quarters, grand dining hall, wine cellar, barracks, training room and more. And what castle would be complete without a few hidden passages and dark secrets? Features: # A fully detailed castle for you to explore # Knights of the True Horn patrol the castle and do your bidding # Secret treasure vault # Upgrade the furnishings in every area of the castle # Hire a vintner to create special wines to enhance your fighting abilities # Hire a combat trainer to spar with # Hire a taxidermist to craft lifelike trophies for your great hall # Purchase an ancient Dwemer Forge that buffs your Armorer skill Kilde! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hmmm kansje jeg skal ta opp oblivion igjen? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tør du det da, BanAnus? Gleder meg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Faan, og jeg som sitter uten box... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tør du det da, BanAnus? Gleder meg. haha egentlig ikke! Blitt vampyr... Redd! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Men altså, hvis jeg laster det nes en gang i løpet av den første uken, så forblir det gratis for meg å spille? det er ikke sånn at jeg må betale etter den uken? Om noen vet... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 AWESOME! Var jammen på tide det kom nytt DLC Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tøft! Håper dette kan blåse nytt liv i et spill jeg har hatt mye morro med Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Men altså, hvis jeg laster det nes en gang i løpet av den første uken, så forblir det gratis for meg å spille?Jepp. Har du lastet ned, så har du lastet ned. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Fy.... Nå som Xboxen er sendt på reprasjon! da må eg batele for og få det-.- Reprasjon ødlegger så enormt mye: Live Gold tikker og går ut uten at eg får brukt det :S ting som er gratis når den er på reprasjon :S Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Fy.... Nå som Xboxen er sendt på reprasjon!da må eg batele for og få det-.- Reprasjon ødlegger så enormt mye: Live Gold tikker og går ut uten at eg får brukt det :S ting som er gratis når den er på reprasjon :S Sende du inn harddisken også? Hvis du ikke gjorde det så kan du spørre en kompis med XBL pent om du får ta med disken til han å laste det ned der Endret 11. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Harddisken ligger igjenn her ja. kjenner jo en som ikkje bur så altfor langt herfra som har xbox 360 men han har ikkje internett på den Så da er eg likelangt egentli. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Blir vel å slenge de gamle tekstrullene(?) inn i Xboxen igjen. Kan bli gøy å stoppe ut dyr.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan det kansje gå og laste ned på PC-en, og så ta dem over til xboen med en minnepenn? det går jo med slike opdateringer på gammle spill vertfall. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har det kommet ut allerede? Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei, kommer mandag 15. oktober Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kommer det ikke før i kveld eller? Er fortsatt ikke noe nytt til Oblivion på XBL Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kommer det ikke før i kveld eller? Er fortsatt ikke noe nytt til Oblivion på XBL In Game Content: Oblivion (Free) Content: The Fighter's Stronghold Price: Free Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Kommer det ikke før i kveld eller? Er fortsatt ikke noe nytt til Oblivion på XBL In Game Content: Oblivion (Free) Content: The Fighter's Stronghold Price: Free Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Hva i helvete? Står jo ingenting på elderscrolls.com at det er bare for de landene der. Virket som at det var en "world release" ? Endret 15. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fy.... Nå som Xboxen er sendt på reprasjon!da må eg batele for og få det-.- Reprasjon ødlegger så enormt mye: Live Gold tikker og går ut uten at eg får brukt det :S ting som er gratis når den er på reprasjon :S Sende du inn harddisken også? Hvis du ikke gjorde det så kan du spørre en kompis med XBL pent om du får ta med disken til han å laste det ned der Gjorde det jeg, jeg tok ikke med HDD til han da men...han fikk den av meg på skolen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå