Gå til innhold

Jeg handlet på NETSHOP og angrer


Anbefalte innlegg

Vi har vel alle opplevd å være uheldige og misfornøyde med en eller annen nettbutikk, men som flere har svart så bør kritikken her på forumet være konkret og seriøs.

 

Til trådstarter: Hvis du på nytt leser ditt første innlegg i tråden, hvordan kan vi andre på forumet se hva som er problemet?? Det er absolutt ingenting som forteller hva du har kjøpt, hva som var problemet og hvordan nettbutikken har sviktet.

Det virker på meg som tråden er startet i et øyeblikks forbannelse. Jeg mistror ikke at du har hatt problemer med kjøpet ditt, men skriv innlegg som viser hva du mener og ikke bare noen "tomme" gloser.

 

Til alle som har noe å utsette på en nettbutikk: Vær som sagt konkrete og seriøse, for da tar de andre på forumet deg seriøst. Hvis du derimot skriver noe "meningsløst svada", så ser de fleste på deg som en j...a tulling.

 

 

Unnskyld for at jeg startet denne tråden.

Tråden har jo ikke livets rett, siden jeg ikke oppgir mitt navn og konkret hva problemet er. Beklager til alle som ble provosert av tråden min. Skjønner at jeg aldri skal gjøre noe slikt igjen, og at tråden for alle har null verdi.

 

 

 

 

Til PerB

Nei, jeg har ikke forårsaket problemene selv. Problemet var der før jeg lastet inn noe som helst av programene mine og før jeg var på nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo greit å si hva man mener, dette er jo en plass der vi kan ytre våre meninger og erfaringer.

 

Men gjerne vis saksgang, alle saker har 2sider og her på forumet er det ofte bare den ene siden som vises.

Ingen er perfekte, er tross alt mennesker som jobber på butikkene også, men når man i flere annledninger har hatt kontakt og ingen av de man har vært i kontakt med kan hjelpe så er det selfølgelig grunn for bekymring.

 

Har selv lite erfaring med Netshop, leser bare hvor mange som har vært missfornøyde i det siste. Men dette gjelder vel flere butikker, er jo tross alt sesongtid nå :)

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg startet denne tråden.

Tråden har jo ikke livets rett, siden jeg ikke oppgir mitt navn og konkret hva problemet er. Beklager til alle som ble provosert av tråden min. Skjønner at jeg aldri skal gjøre noe slikt igjen, og at tråden for alle har null verdi.

 

 

 

 

Til PerB

Nei, jeg har ikke forårsaket problemene selv. Problemet var der før jeg lastet inn noe som helst av programene mine og før jeg var på nett.

 

At det kommer meninger fra begge sider må en tåle,spesielt med en såpass dårlig førstepost som her,og nei det er ikke vondt ment.

Neste gang er det sikkert lurere å beskrive det virkelige problemet godt og hva du har gjort i forhold til butikken istedenfor å starte med "styr unna denne butikken".

Skjønner godt at du kan være frustrert,men utgangspunktet for diskusjonen blir så feil .

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg startet denne tråden.

Tråden har jo ikke livets rett, siden jeg ikke oppgir mitt navn og konkret hva problemet er. Beklager til alle som ble provosert av tråden min. Skjønner at jeg aldri skal gjøre noe slikt igjen, og at tråden for alle har null verdi.

Bah. Poenget er ikke at du ikke skal poste gode/dårlige erfaringer. Poenget er at vi gjerne vil vite litt om hva disse erfaringene går ut på, ellers har det jo ingen nytteverdi for oss. Og at du ikke står frem med fullt navn mener jeg er helt akseptabelt, skjønner egentlig ikke hvorfor dette ble dratt inn i debatten i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvis man skal poste noenting som helst av erfaringer så har man "webshoperfarings-sidene" man kan gi karakter. Heller det enn å syte for hver eneste ting i en vanlig forumpost.

Personlig har jeg utallige ordre som er kjøpt fra Netshop/Hardwarebutikken, og har aldri hatt så mye som en eneste liten ting å utsette på dem. Retur har jeg også prøvd, og det har fungert upåklagelig det også.

SÅ - bruk erfaringssidene og gi karakter der.

Lenke til kommentar

Synest det er helt greit at problemer belyses her i denne kategorien,men enhver sak bør vel være mest mulig saklig og fremstille problemet og hva som er gjordt opp mot butikken først og ikke en tråd som starter med å be andre skygge unna butikken.

Vi er mange her og selv om en selv er uheldig så er det mange som har opplevd det motsatte.

Men at helt feil kundebehandling belyses er en fin ting.

Lenke til kommentar

Tråden stenges av flere grunner:

 

1. Trådens førsteinnlegg bærer preg av å være et innlegg skrevet for å få ut litt damp der og da. Det gir ingen større mening.

2. Det har på mange måter blitt en hetse-tråd mot trådstarter (pga. punkt 1), fremfor diskusjon om hans opplevelser.

3. Trådstarter viser liten vilje til å forstå kritikken han får, og av den grunn fortsetter kritikken.

4. Netshop er diskutert i et utall andre tråden den siste tiden, og trådstartert opplevelser kan fint refereres der.

5. Og trådstarter har visstnok faktisk allerede gjort nettopp det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...