Salemonsen_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg kan da absolutt lite om hovedkort og Commando kortet så i alle fall veldig bra ut i mine øyne spessielt siden du får det under 1000kr :!: Så spørsmålet mitt er: er det vits å betale 1000kr mer for et X38 kort? PS: Jeg skal kjøre dette kortet med følgende OCZ Special ops PC-6400 (2Gb) Q6600 G0 (2,4GHz) Gainward 8800GTS 320mb. Jeg skal overklokke ja. Hvis dere lurer på hvorfor jeg skal ha dette skjermkortet og rammen så er pga jeg allerede har det =) Lenke til kommentar
Spoon73 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg mener Commando kortet er et meget bra kjøp, og at i ditt tilfelle er bortkastet å legge 1000 kroner mer for et X38 kort. Også bare tull å kjøpe et HK som er "fremtidsrettet" hvis du har tenkt til å beholde det oppsettet du har ei stund. Kommer jo hele tiden noe nytt! Har Commando kortet selv, med Q6600, og det er en drøm å klokke med. Det følger også med en skikkelig bra bundle: kabler, lydkort, Ghost Recon Advanced Warfighter... Dessuten er de siste kortene som kom med P965 stabile, i motsetning til flere kort med de ferskeste brikkene... Går du for kortet, så ha en cd med nyeste bios klar (1404?), for å få støtte for firekjerner. Du oppdaterer enkelt med egen utility inne i bios... Endret 12. oktober 2007 av Spoon73 Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg mener Commando kortet er et meget bra kjøp, og at i ditt tilfelle er bortkastet å legge 1000 kroner mer for et X38 kort. Også bare tull å kjøpe et HK som er "fremtidsrettet" hvis du har tenkt til å beholde det oppsettet du har ei stund. Kommer jo hele tiden noe nytt! Har Commando kortet selv, med Q6600, og det er en drøm å klokke med. Det følger også med en skikkelig bra bundle: kabler, lydkort, Ghost Recon Advanced Warfighter... Dessuten er de siste kortene som kom med P965 stabile, i motsetning til flere kort med de ferskeste brikkene... Går du for kortet, så ha en cd med nyeste bios klar (1404?), for å få støtte for firekjerner. Du oppdaterer enkelt med egen utility inne i bios... Høres bra ut, skal kjøpe mest sansynelig rundt juletider. Trenger en skjerm også tror det blir Q6600+Asus Commando+Samsung syncmaster 226BW det bør jo bli en fin forbedring Endret 13. oktober 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 *Bump* Men er det noen som har hatt dårlig erfaring med dette kortet eventuellt vet om noen norsk/engelske tester på dette kortet? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei!Jeg kan da absolutt lite om hovedkort og Commando kortet så i alle fall veldig bra ut i mine øyne spessielt siden du får det under 1000kr :!: Så spørsmålet mitt er: er det vits å betale 1000kr mer for et X38 kort? PS: Jeg skal kjøre dette kortet med følgende OCZ Special ops PC-6400 (2Gb) Q6600 G0 (2,4GHz) Gainward 8800GTS 320mb. Jeg skal overklokke ja. Hvis dere lurer på hvorfor jeg skal ha dette skjermkortet og rammen så er pga jeg allerede har det =) Kan ikke se at Asus Commando selges under kr 1000.- noen plasser! Kan du vise til en link? Skulle gjerne hatt kloa i et sånt kort... Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Kan ikke se at Asus Commando selges under kr 1000.- noen plasser! Kan du vise til en link? Skulle gjerne hatt kloa i et sånt kort... så litt feil, men d koster 1200kr Asus Commando Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå