FedoraHelper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Smash blekner i forhold lol.... haha.....xD Absolutt rått, men smash blekner dessverre ikke i forhold til dette.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Med tanke på at jeg har mislikt Nintendo de siste 17 årene, så tviler jeg på det Nintendo etter NES har vært uinteressant for min del. Med den fanboy holdningen kan vi bare legge diskusjonen død. Her kan du se to gode folk i SSBM edit: leif Endret 12. oktober 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Med den fanboy holdningen kan vi bare legge diskusjonen død. Her kan du se to gode folk i SSBM edit: leif Den eneste jeg finner interessant i SSB er Sonic (som er lagt til i Brawl). Fanboy? Tja. Jeg foretrekker Sony og Sega (dengang de fortsatt lagde konsoller) langt fremfor Nintendo, så sånnsett er jeg kanskje en fanboy. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Den FF vs DoA filmen var faktisk ganske kul....Kunne vært bedre ja, men fortsatt ganske underholdene. Foreslår at de fleste her inne setter av 5 minutter til å se tidenes "flash-animerte" film... Rest your eyes on this: http://www.newgrounds.com/portal/view/377529 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Ja, snakk om ubrukelig emnetittel Smash bros har ingenting med dette å gjøre. Dette er en FILM, ikke et spill. Hvordan dette kan få Smash bros til å blekne forstår jeg heller ikke Faktisk fikk jeg intrykket av at dette blekner i forhold til Smash, men nok om det :> Endret 14. oktober 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er ingen regel som sier at det må være et faktisk spill for at Smash Bros kan sammenlignes. Se en video av Smash Bros, se denne videoen, hva ser kulest ut? Det er samme konseptet på begge. Karakterer fra andre spill møter hverandre i kamp i heftig animestil. Det er kun en video ja, men det er animasjon, det er spillkarakterer, holder for meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Joda, det lille du nevner der er korrekt, men der stopper ellers likheten. Det er 2 forskjellige ting, animasjon og spill. Og det er greit det holder for deg men du har trossalt fått påpakkning fra moderatoren om å skifte emnetittel så da kan den ikke være særlig beskrivende for tråden. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Oioi - denne filmen digga jeg hardt. Klart, animasjonene var ikke akkurat 1.klasses, men det var grisekult å se på Saken ble biff da Tifa kom Lenke til kommentar
kaken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Her kan du se to gode folk i SSBM hahaha, for en udugelig kommentator i den filmen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) etter NES har vært uinteressant for min del. Jeg holdt ut til n64.. Goldeneye, Zelda, Mario Kart og SuperMario 64 :wub: ONtopic: Tøff video. I profesjonell sammenheng var ikke alt på topp, men sett at dette er en amatørvideo var det veldig bra synes jeg. Sangvalget var dårlig da. For hver gang jeg hører noen andre plasser enn matrix skjærer det i hjerterota mi. Samme med kill-bill sangen. Edit: litt boob-jigling som Bear^ nevnte hadde ikke skadet litt Ny edit: Og jeg som har holdt litt på med 3D modellering og animasjon før, vet at dette ikke er lett. Kreves en del erfaring for å lage det. Savner noen ultratotale utsnitt av det da. Hadde vært tøft og se de litt på avstand, med litt av miljøet rundt. Ellers var det en bra komposisjon, selv om det var litt uoversiktlig til tider Endret 21. oktober 2007 av Aivio Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har noen ideer til hvordan han har fått det til? Har han cracket karaktermodellene fra selve spillet og fått kontroll over skjelettet dems? Eller har han bygget det opp helt fra bunnen selv? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Wow, denne var råtøff. Animasjonene var ikke førsteklasses, men det kan man kanskje heller ikke vente med tanke på at det er en "amatør" som har gjort det. Resten var helt knall, jeg fikk lyst til å se mer, og hadde høyst sannsynlig kjøpt dette spillet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mest imponerende Machinima-verket jeg har sett. At det kun er en person som står bak sier sitt. Utrolig bra. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Han fyrn sier det kommer flere Death Fantasy'er. Gjett om jeg skal følge opp hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå