snoemann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Heisann! Finner ingen tråd om dette, så tenkte likesågodt jeg kunne lage en... Inneholder antakelig da spoilere, så bør leses på eget ansvar. Jeg har kommet til et sted hvor man skal forsvare seg mot X antall striders med huntere på slep. Jeg råker opp for ammo på de våpnene som tar seg av Hunters.. Derfor får jeg ikke tid til å ta meg av Striders'a heller og det hele ender med at en strider skyter basen. Game-Over. Løsning noen? Endret 10. oktober 2007 av snoemann Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 vel, det jeg gjorde var og ta en bombe bak bilen heletiden (en i lager). kom det striders + hunters, så kjørte jeg først over hunters med bilen. også tok jeg stridern til slutt. men dæven det kommer en del på slutten så burde holde seg nære en spawpoint med bomber! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Kjøre over Hunters faktisk.... det har ikke falt meg inn engang *prøve* Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bilen er effektiv mot striders, men de er smarte nok til å hoppe unna. Ellers er magnumen og combine rifla bra. Du må ta alle hunterne først, de ødelegger Magnus-ene. Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjør over jevlene, om de prøver å hoppe til siden ta en liten burnout og de ligger som klistret til panseret. Men legg merke til at det ofte kan ha den sideeffekten at du plutselig er langt oppi skogen med bilen. Også putt bomben bakpå bilen. Blir du derrimot nødt til å gå mot de uten bil anbefaler eg å bruke gravgun med de store stokkene/eller andre store tunge ting. Det er det som er mest effektivt mot hunterene. =) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vi har en egen Half Life kategori. Der finnes det også et emnet for dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=844649 Gjerne bruk søkefunksjonen før man oppretter et emne Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg