Makky Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har et nettverk her med GETs 26000 hastighet og en Linksys WRT54G router. Hvis jeg kobler en maskin direkte til modemet, får jeg riktig hastighet. Hvis jeg kobler til router, får maskinene som er tilkoblet bare rundt 12000. Virker som Linksysen struper linja. Har nyeste firmware fra Linksys. Er det rett og slett Linksysen som er for dårlig eller er det noe man kan stille i innstillingene? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er nok linksysen som ikke klarer å route så mye trafikk av gangen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vet det finnes en del uoffisielle firmwares, er det noen av dem som kan fikse dette? Eventuelt, hvilken router vil klare å holde følge? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hadde en live-chat med en Linksys-tekniker for å høre om det fantes noen løsninger. Fikk tilsendt en firmware fra USA som han mente passetog som ville fikse problemet. Så da får jeg teste den først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå