E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg har fått Recon. Edit: Den er dritkul. Endret 6. februar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har fått Recon. Edit: Den er dritkul. Jeg har hatt den lengre enn deg. Edit: Den er helt grei. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 seriøst! why not me? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) why not me? We are currently only giving out Recon for non-losers (as long as the person in question does not have an ugly face). Du passer altså ingen av kriteriene, dessverre. Endret 6. februar 2008 av Lande Lenke til kommentar
neoman Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Åsen fikk dere tak i recon armor? vil gjerne ha den selv XD Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 seriøst! why not me? Du få passe på å lagre filmene dine der du gjør noe fett, og sende de til Bungie. Send gjerne mail å spør også... pass på å få med nok "PLZ". Selv tok jeg en salto med skru, alt in-game selvsagt. Lande, du fikk vel bare en tripple-kill og sendte den inn? Det er tydeligvis alt som skal til hvis den er jævlig najz. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Trodde et halvt minutt på den der I to can has recon armur??? PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Ya I HAS KATANANA Im better than pepole that hasnt, I uses it every day Endret 6. februar 2008 av gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShar...laland360%20n0n Sjekk Team BRs, planta 4 solide headshots uten at noen av dem tok så mye som litt skjold engang! Når jeg får ètt skudd tilbake på meg derimot.. Tror dere dette kvalifiserer til Recon'n slik som deres? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lande, du fikk vel bare en tripple-kill og sendte den inn? Det er tydeligvis alt som skal til hvis den er jævlig najz. Nei, det var en dobbel kill med plasma pistolen. 50 meters avstand sirka. Og så sendte jeg en mail der jeg skrev fast og bestemt: "PLZZZZZZZXZZ gif armer. Love, Lande." så fikk jeg armor. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 for de som ikke tok spøken hans så kødda han xD edit: fikk den jeg også sendte en fin mail til Bungie "I'm Reached, recon please?" Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 korleis sender ein melding te bungie? foresten så lure eg litt på den siste silver skullen iwhbyd kor er det du får dei sjulte meldingane? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jeg lurer litt på en ting , når man finner en sull , må jeg ta den med meg gjennom hele brettet for og beholde den til senere bruk , eller holder det og finne den , og må man spille ferdig brettet , eller er det bare og finne den ?? jeg tok en skull i dag , den i brett 2 , spilte hele brettet med den skullen , var vansklig gitt . Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 nei du trenger bare holde den en gang. Men jeg tror at du må spille ferdig brettet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 det gjør jo ting mye lettere , litt stress og måtte slå ned alle fiendene Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 foresten så lure eg litt på den siste silver skullen iwhbyd kor er det du får dei sjulte meldingane? Det er ikke noe du må aktivere elns annet enn selve skallen. Det som skjer er at fiender og friendlies kommer med andre kommentarer helt tilfeldig, som f.eks en grunt hylte til meg: "You. Killed. My. BROTHEEEEER ÆÆÆÆÆH!!!" .. og andre hysterisk morsomme kommetarer. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det som skjer er at fiender og friendlies kommer med andre kommentarer helt tilfeldig, som f.eks en grunt hylte til meg: "You. Killed. My. BROTHEEEEER ÆÆÆÆÆH!!!" .. og andre hysterisk morsomme kommetarer. "Feet, don't fail me now!". Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "We dont take visa!" eller "he was my lover!!" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "We dont take visa!" eller "he was my lover!!" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Arg! Heter scullen iwhbyd når man skal aktivere den? Skal ta og prøve å spille med den påslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå