Gå til innhold

Halo 3 achievements, tips!


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
seriøst! :scared:

 

why not me? :cry:

Du få passe på å lagre filmene dine der du gjør noe fett, og sende de til Bungie. Send gjerne mail å spør også... pass på å få med nok "PLZ". Selv tok jeg en salto med skru, alt in-game selvsagt. Lande, du fikk vel bare en tripple-kill og sendte den inn? Det er tydeligvis alt som skal til hvis den er jævlig najz.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg lurer litt på en ting , når man finner en sull , må jeg ta den med meg gjennom hele brettet for og beholde den til senere bruk , eller holder det og finne den , og må man spille ferdig brettet , eller er det bare og finne den ??

 

jeg tok en skull i dag , den i brett 2 , spilte hele brettet med den skullen , var vansklig gitt .

Lenke til kommentar
foresten så lure eg litt på den siste silver skullen iwhbyd kor er det du får dei sjulte meldingane?

Det er ikke noe du må aktivere elns annet enn selve skallen. Det som skjer er at fiender og friendlies kommer med andre kommentarer helt tilfeldig, som f.eks en grunt hylte til meg: "You. Killed. My. BROTHEEEEER ÆÆÆÆÆH!!!" .. og andre hysterisk morsomme kommetarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...