rvenes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Blei litt usikker på kor eg skal poste denne, men vil gjerne ha eit lydkort med HDMI port på, men det må vel gjerne bli eit skjermkort? Finnes det 100% fine lydkort nå? eller er det bare spdif inn fra lydkortet man får på disse skjermkorta? Lenke til kommentar
Zerax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Se etter Auzen X-Tension HDMI 1.3 den kommer snart på markedet, men er addon kort til Auzen X-Fi Prelude 7.1 Lenke til kommentar
Delish Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ati har noen skjermkort i HD 2400/2600 serien med lyd ut via HDMI Selv har jeg et Sapphire HD 2600XT i mediacenteret mitt som gir lyd via HDMI. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ati har noen skjermkort i HD 2400/2600 serien med lyd ut via HDMISelv har jeg et Sapphire HD 2600XT i mediacenteret mitt som gir lyd via HDMI. Må du koble SPIDF fra lydkortet til skjermkortet eller er det innebygget lydkort i skjermkortet? Lenke til kommentar
Zerax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Det ryktes at dette blir et lydkort som vil ta HDMI (video) inn fra skjermkort, hvor så 8 kanals LPCM eller raw bitstream legges på, før dette sendes videre til receiver. Auzentech har en avstemning gående på hva kundene ønsker som neste feature på kommende produkter, oppfordrer alle til å gå inn og stemme på HDMI 1.3! Sitat Auzentech kundesupport: Thank you for contacting Auzentech, Inc. The Auzen X-Tension HDMI 1.3 supports LPCM such as: 8-channel Audio : DTS HD, Dolby® Digital Plus, Dolby® True HD, Dolby Digital, DVD-Audio, LPCM 8-channel IEC60958(S/PDIF) : 2-channel PCM (up to 192kHz) IEC61937 Compressed audio : Dolby® Digital, DTS digital audio We will post the manual and exact specifications at our website as soon as it is available, so please make sure to stay informed of all the information posted. AVForum Endret 12. oktober 2007 av Zerax Lenke til kommentar
Delish Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er innebygd lydkort i skjermkortet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, men kva med nVidia da? Eg har nemlig 8800gtx i PC-en min og eit 6600 kort, vil nødig ha eit ati kort med alt det driver tulballet det blir med 2 forskjellige merker i ein pc. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Off topic: Unnskyld for at jeg går off topic, men hva skal man med to forskjellige skjermkort i en og samme maskin? Skjønner jo SLI, men når kortene er så utrolig forskjellige? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 4 skjermer vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå