Steina Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvorfor atten?Fyller selv snart sytten og tror det finnes en del folk her inne under fylte atten som kunne vært et flott bidrag til modereringsteamet. Istedet for å spørre, så kan du jo lese det som står i tråden? Det er begrunnet mange nok ganger allerede. Jeg også er enig i aldersgrensen, da det er viktig å ha nok livserfaring til å oppfatte flere sider av samme sak når man skal moderere. Nå trenger ikke livserfaring å ha noen direkte sammenheng med alder bestandig, men sånn er det bare. Vi har nok av personer over 18 år også som kan gjøre en god jobb i moderator-teamet, så derfor prioriteres disse. Redigert: Man kan jo forsåvidt sammenligne det med aldersgrensen på alkohol. Det er mange ungdom under 18 år som kan å kontrollere seg selv når det kommer til inntak av alkohol, men de får likevel ikke kjøpe selv. Hvorfor? .. Endret 15. oktober 2007 av Steina Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Styret føler det er best å sette grensen ved 18 år for å sikre en viss modenhet blant søkerne. At det finnes brukere under 18 som nok ville vært moden for oppgaven er det nok, det har vi opplevd tidligere. Men grensen er nå den gang satt. Det dukker nok uansett opp muligheter i fremtiden selv for vår yngre garde Det nærmer seg 80 søkere nå, så det er nok av gode kandidater å velge mellom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var uten nett en liten stund, men nå er jeg tilbake for fullt og klar for å søke. Jeg stiller friskt med 0%, advarsler som forsvinner om noen få måneder og en vennlig innstilling litt mer lik den jeg stiller med irl. Det er nesten på tide å gi litt tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når jeg tenker på hvem som skal være moderator, burde det være en Aktiv. Altså SteffyPants som har 11600 innleggg, er en av de jeg tenker mest på, fordi han har sikkert hjulpet mange her på forumet, medlem siden 2003, og etter egenerfaring - hyggelig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kan ikke svare for andre enn meg selv. Men forumet har da gitt meg masse igjen! Jeg er ikke mod istedet for å ha en "ordentlig" jobb, men i tillegg til den, fordi jeg har lyst til å gi forumet noe igjen for den gleden jeg har av det. Skal si meg enig her, og jeg tok kanskje litt kraftig i. Og det var ikke diskusjon.no jeg hadde i tankene, heller en hendelse for noen dager siden. Hadde jeg hatt engasjementet jeg hadde for forumet for noen år siden hadde jeg nok søkt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var uten nett en liten stund, men nå er jeg tilbake for fullt og klar for å søke. Jeg stiller friskt med 0%, advarsler som forsvinner om noen få måneder og en vennlig innstilling litt mer lik den jeg stiller med irl. Det er nesten på tide å gi litt tilbake. Fint SteffyPants, du har endel fans her som har stor tro på at du kommer til å bli en utmerket moderator. Personlig håper jeg at du likevel beholder din personlige stil, og derfor ikke blir helt striglet. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Tror mange av dere unge søkere søker på feil grunnlag. Hvis det er viktig med status og skrytefaktor så bør dere ikke søke. Hvorfor ? Bare vent å se.. Jeg vil hele anbefale å hw å basere et slikt verv på tillit, dvs. anbefalinger på bakgrunn av gode skussmål. F.eks. slik som enkelte har gjort allerede på SteffyPants. Endret 15. oktober 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror mange av dere unge søkere søker på feil grunnlag. Hvis det er viktig med status og skrytefaktor så bør dere ikke søke. Hvorfor ? Bare vent å se.. Jeg vil hele anbefale å hw å basere et slikt verv på tillit, dvs. anbefalinger på bakgrunn av gode skussmål. F.eks. slik som enkelte har gjort allerede på SteffyPants. Skjønner hva du mener, men synes selv at ungsauene bør få den tilliten. Og antar jo også at tilsettingsnemda vet å kvalitetssikre prosessen. Intet galt med ambisjoner, det er når evnene er fraværende, det kan bli slitsomt. Når det gjelder anbefalinger, så er verdien av disse kanskje bestemt av kvaliteten på den som kommer med slike ...? :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror mange av dere unge søkere søker på feil grunnlag. Hvis det er viktig med status og skrytefaktor så bør dere ikke søke. Hvorfor ? Bare vent å se.. De går i så fall en øm tid i møte. "Stripesyke" finnes det en kur for Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som syns at jeg burde søke? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som syns at jeg burde søke? Det er faktisk opptil deg selv. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som syns at jeg burde søke? Det er faktisk opptil deg selv. Jeg driver å vipper mellom om jeg skal søke eller ikke, så jeg vil vite hva dere syns. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som syns at jeg burde søke? Hvis det var søknaden, så er svaret njet! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 kan du ikke bare søke da så ser du jo det....er jo ikke vi som bestemmer det Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Noen som syns at jeg burde søke? Med deg som moderator blir det vel sånn at du oppretter en tråd hver gang du er usikker i en sak, og trenger brukernes hjelp for å bestemme om tråden skal stenges eller ei. Lykke til, forresten. Endret 16. oktober 2007 av Gissan Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg driver å vipper mellom om jeg skal søke eller ikke, så jeg vil vite hva dere syns. Du får gjøre som du vil, men beslutsomhet er en god egenskap for moderatorer. Har bare såvidt sett deg her før også, så kan ikke se for meg at du er så veldig aktiv Men ja, ditt valg. Jeg valgte å la være denne runden Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er nå uansett for sent ettersom søknadsfristen har gått ut. Lykke til alle som har søkt. Tar sikkert litt tid før vi får svaret ettersom det kom så mange søknader. (Dotten/styret: får vi oppdateringer om hvordan det ligger an? Blir jo spent på hvordan det går.) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror mange av dere unge søkere søker på feil grunnlag. Hvis det er viktig med status og skrytefaktor så bør dere ikke søke. Hvorfor ? Bare vent å se.. Jeg vil hele anbefale å hw å basere et slikt verv på tillit, dvs. anbefalinger på bakgrunn av gode skussmål. F.eks. slik som enkelte har gjort allerede på SteffyPants. Jeg syns dessverre ikke han passer som noen moderator... Han klarer ikke å holde seg unna usakligheter og kverulerer ofte, og kommer med nedsettende utsagn om de som er yngre enn han ofte. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 hvor mange søkere var det da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg syns dessverre ikke han passer som noen moderator... Han klarer ikke å holde seg unna usakligheter og kverulerer ofte, og kommer med nedsettende utsagn om de som er yngre enn han ofte. Har du noen gang skjønt at han veldig ofte skriver sarkasme/ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg