Gå til innhold

Vi søker moderatorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har denna gutten også sendt inn søknad. :)

Får se hvordan jeg blir tatt i mot. Helt ærlig så synes jeg det er mange andre som er bedre kandidater enn meg, men om jeg ikke søker så får jeg heller ikke svar på om jeg hadde egnet meg som moderator :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Litt dumt å sende søknad og ha med at det er flere bedre kanditater enn deg..? :p

Nja... Vet jo aldri om de jeg mener hadde vært bedre i det hele tatt har søkt. ;)

Og selv om NOEN er bedre... Så har de fremdeles ikke sagt hvor mange de vil ha :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er kommet et par henvendelser om man vil få begrunnelse om man skal få avslag. Til dette er svaret ja. Jeg finner det bare rett og rimelig at engasjerte brukere som stiller seg til disposisjon skal få en tilbakemelding på hvorfor man eventuelt får nei.

Men dette vil nok ta litt tid, det er tross alt mange søkere (i skrivende stund over 60). Men jeg håper brukere kan være tålmodige og forståelsesfulle for dette :)

Lenke til kommentar

Har dere noe tidsaspekt på når man vil får svar?Dere kan jo gjøre det sånn at de som har NULL sjanse får svar ganske raskt og de som det må være litt debatt rundt kan få svar litt senere.Veldig interresert i når jeg ville få svar selv :)

:) Selg deg selv; "Don't me shy!" :p
Joda man skal selge seg selv. Men et sted går grensen mellom å selge seg selv og det å være ærlig. Den grensen har jeg ikke tenkt å krysse... Jeg selger ikke meg selv om det betyr å være uærlig Endret av L4r5
Lenke til kommentar

MiSP melder klar til potensiell tjeneste! :) Føler jeg har noe å bidra med i alle fall på The Elder Scrolls-delen av forumet, det er etter det jeg har sett ikke så mange moderatorer der. tom waits for alice var både aktiv og hyggelig der en gang i tiden, men jeg har ikke sett ham der på en stund nå...

tom waits for alice: Takk for det du gjorde der, du var et stort forbilde for meg. :)

Lenke til kommentar
Bare en dårlig spøk om at du liksom skulle prøve å slikke rævene til eksisternede mods for å få en bedres sjanse. Men jeg er ikke så flink på nettspøker bestandig :)

Ah, slik sett. Jeg er jo fra Bergen, så jeg kan jo like gjerne stemme i GULLET SKA' HEM!! mens vi først er i gang. :p (*Hinte til signaturen til Dotten*)

Men uff, det tenkte jeg ikke over. Håper ikke jeg gjorde et dårlig inntrykk nå.

Lenke til kommentar

Ja det er tydeligvis populært dette. Det blir en utfrodring å finne de beste kandidatene. Allerede nå ser jeg at det er veldig mange som nok mer enn nok egner seg som moderator, så det blir nok endel som desverre vil få avslag selv om de absolutt kunne gjøre en ypperlig jobb som moderator. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

:) Er jo spill moderator, så klarer meg 100% fint. :)

Er heller ikke gammal nok til å søke, men anbefaler Jooakim. :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Ja det er tydeligvis populært dette. Det blir en utfrodring å finne de beste kandidatene. Allerede nå ser jeg at det er veldig mange som nok mer enn nok egner seg som moderator, så det blir nok endel som dessverre vil få avslag selv om de absolutt kunne gjøre en ypperlig jobb som moderator. :)

Tar dere vare på søknadene til de egnede kandidatene som får avslag nå, har dere jo en liten database av folk dere kan spørre til neste gang dere trenger en opprustning av innsatsstyrken :)

Lenke til kommentar

Det blir tatt vare på ja, veldig greit å sjå kven som kunne tenke seg å være moderator når ein eventuell opprustning er nødvendig.

Sjølv søkte eg forrige runde, fekk avslag, men fekk tilbod nokre månader seinare. Er du interessert så send søknad, det skader ikkje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...