mandela Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Søknadene er det styret som vurderer.Er informasjonen om hvem som sitter i forumstyret offentlig? Bare nyskjerrig Endret 11. oktober 2007 av mandela Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er informasjonen om hvem som sitter i forumstyret offentlig? Bare nyskjerrig Jepp, sleng deg inn på Medlemslista, velg Forumstyret i ei rullegardin og kjør søk. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det veldig viktig at man er 18 år? Er snart 17 år, har vært medlem av forumet en stund, og er aktiv stort sett hver dag. Har veldig lyst, men oppfyller jo ikke kravet om 18 år .. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Er informasjonen om hvem som sitter i forumstyret offentlig? Bare nyskjerrig Hvem er medlem i forumstyret? TST - Tor Steinar Tangedal ([email protected]) for Gamer.no faaeri - Erik Faarlund ([email protected]) for Akam.no Opus - Gøran Alexander Børvik ([email protected]) for Amotor.no Ueland - Tor Henning Ueland ([email protected]) for drift Enden - Jørgen Fundingsrud ([email protected]) for Hardware.no Mafo ([email protected]) for Amobil.no Alexander Schindler ([email protected]) for Kulturo.no Simen1 - Simen Olsen ([email protected]) for Diskusjon.no Dotten - Vidar Daaland ([email protected]) for Diskusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756281 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvem er medlem i forumstyret?TST - Tor Steinar Tangedal ([email protected]) for Gamer.no faaeri - Erik Faarlund ([email protected]) for Akam.no Opus - Gøran Alexander Børvik ([email protected]) for Amotor.no Ueland - Tor Henning Ueland ([email protected]) for drift Enden - Jørgen Fundingsrud ([email protected]) for Hardware.no Mafo ([email protected]) for Amobil.no Alexander Schindler ([email protected]) for Kulturo.no Simen1 - Simen Olsen ([email protected]) for Diskusjon.no Dotten - Vidar Daaland ([email protected]) for Diskusjon.no https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756281 Team Nerd? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg vil bare si at grunnen til at jeg ikke søker er at jeg liker å kritisere meninger jeg ikke liker. Som mod hadde jeg sikkert bare tatt den enda lenger ut og slettet innleggene jeg ikke likte Men jeg kan gjerne søke hvis dere har en avdeling som overvåker overvåkerne Som referanse for den stillingen har jeg satt meg godt inn i KGB organisering og livet i Gulag. Endret 11. oktober 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har nå lagt inn en søknad bare for å ha det gjort. Skader ikke å i det minste vise et engasjemang for å opprettholde forumtilbudet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Æsj, at man må være 18. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg vil bare si at grunnen til at jeg ikke søker er at jeg liker å kritisere meninger jeg ikke liker. Som mod hadde jeg sikkert bare tatt den enda lenger ut og slettet innleggene jeg ikke likte Men jeg kan gjerne søke hvis dere har en avdeling som overvåker overvåkerne Som referanse for den stillingen har jeg satt meg godt inn i KGB organisering og livet i Gulag. Ingenting er mer morro enn å disse idiotiske meninger.... Lenke til kommentar
nets Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Lykke til folkens, håper de tar inn noen til neste år også. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Søknad sendt inn. Kanskje jeg stiger fra brukermoderator til moderator Team Nerd? Sier kællen med den signaturen Endret 12. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg sendte inn en søknad i går kveld. Greit at man viser man er interessert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Driver i skrivende stund og sender en bekreftelse på at søknaden er mottatt. Det er enkelte søknader som har kommet inn på hotmail-adressen og noen som er blitt fanget opp av antispam folder (slapp av, dette betyr ikke at jeg anser søkerene som spammere ). Så om du ikke har mottatt noen bekreftelsesmail i løpet av kvelden så ta kontakt med meg på MSN for å dobbeltsjekke om den faktisk er mottatt. Neste uke og muligens uken etterpå vil nok gå med til å avgjøre hvem (og hvor mange) vi tar inn for denne gang. Det er en veldig stor pågang, noe som er postivt. Men det betyr også at prosessen blir litt mer tidkrevende Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Flott, har motatt bekreftelse nå! Melder meg med det inn i denne tråden slik at det blir enklere å følge med på fremgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Æsj, at man må være 18. "Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder." Altså trenger du ikke være 18 år per dags dato. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Du er fylt 18 år, eller fyller 18 innen et par måneder."Altså trenger du ikke være 18 år per dags dato. Jepp, men hjelper ikke så mye når man bare er 16 - snart 17. Har ikke troa på at 18 åringer kan gjøre så bedre jobb men, regler er regler. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jepp, men hjelper ikke så mye når man bare er 16 - snart 17. Har ikke troa på at 18 åringer kan gjøre så bedre jobb men, regler er regler. Hehe. jeg skjønte ikke det da jeg var 16 jeg heller, men nå forstår jeg det helt og holdent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jepp, men hjelper ikke så mye når man bare er 16 - snart 17. Har ikke troa på at 18 åringer kan gjøre så bedre jobb men, regler er regler. Nei, så klart ikke. Av en eller annen grunn trodde jeg at Okstad kanskje var 17 - snart 18. Hm. Edit: Og der var søknad sendt. Endret 12. oktober 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Litt trist at man må være 18 ellers så tror jeg faktisk at jeg hadde egnet meg som moderator Bare 3 år igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg