Peppep Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det tenkt at det er en formell søknad som skal sendes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Står at man skal skrive en kortfattet søknad, så skrev ikke så formellt selv. Håper ikke det går utover mine sjangser, heller ikke advarselen jeg fikk i fjor da en idiot postet et bilde med min bruker :-/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Søker dere moderatorer om ca ... Tre og et halvt år? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Søker dere moderatorer om ca ... Tre og et halvt år? Hehe, vi kan jo søke sammen da ... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Soknad er sendt. Ble ikke sa veldig formell, men haper den gjorde nytten. *krysse fingerer, taer, armer, bein, USB-kabler* Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Om jeg så hadde vært 18år ville jeg nok ikke blitt tatt inn... Er nok hovedgrunnen til at de trenger nye moderatorer jeg.,... :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Om jeg så hadde vært 18år ville jeg nok ikke blitt tatt inn... Er nok hovedgrunnen til at de trenger nye moderatorer jeg.,... :!: ohhh, respekt. Regner med det var det du ville ha? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg får en post slettet per dag i gjennomsnitt... samt masse skjeft Simen (Forumstyret) har et utrolig kult etternavn.... steike.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Søknaden treng ikkje være så veldig formell nei, den er vel i praksis kun for å sjå kven som er interessert. Når brukarane blir valgt ligg hovudvekt av vurderingen på inntrykk frå vedkommande på forumet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Der det feiler altså... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) I søknaden la jeg stor vekt på at jeg bruker Rapporter-knappen flittig, men er det viktig å kunne underbygge slike påstander? I så fall, kan jeg bruke Zeph som referanse siden han har ryddet opp i de mange av de tingene jeg har rapportert den siste tiden? Endret 11. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Søker dere moderatorer om ca ... Tre og et halvt år? Jeg søker om ca. et og et halvt år Synd man må være 18, er det en spesiell grunn? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg søker om ca. et og et halvt år Synd man må være 18, er det en spesiell grunn? Sikkert da man er moden nok til en slik oppgave... Føler meg klar til å gi ut advarsler nå jeg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Regner med man er mer seriose da. Damnit, eposten ble ikke sendt for na pga hadde port 25 istedenfor port 26 pa utgaaende epost. Den skulle egentlig blitt sendt kl 14. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I søknaden la jeg stor vekt på at jeg bruker Rapporter-knappen flittig, men er det viktig å kunne underbygge slike påstander? I så fall, kan jeg bruke Zeph som referanse siden han har ryddet opp i de mange av de tingene jeg har rapportert den siste tiden? Hehe At du har brukt Rapporter-knappen er eit stort pluss. I forrige versjon av forumet fekk me opp kven som rapporterte, dette forsvant diverre med den nye versjonen, men du ser fort kven som er flinke til å rapportere. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sikkert da man er moden nok til en slik oppgave... Føler meg klar til å gi ut advarsler nå jeg Ok. Men må si meg enig med deg, jeg føler meg ganske klar til å gi advarsler nå, i en alder av 16 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok. Men må si meg enig med deg, jeg føler meg ganske klar til å gi advarsler nå, i en alder av 16 Er ikke sikkert du er like "klar" som du tror skal du se. Og det å være moderator består ikke bare av å gi advarsler... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er ikke sikkert du er like "klar" som du tror skal du se. Og det å være moderator består ikke bare av å gi advarsler... Ok, man deltar med OT i tråder, men resten er å gi advarsler... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, man deltar med OT i tråder, men resten er å gi advarsler... Da følger ikke du helt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg