SuprG Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har nylig sett Die Hard 4.0 som var sinsykt bra foresten. men jeg la merke til at de brukte et tasatur som var veldig fleksibelt og kunne rulle sammen, mener også HW har hatt en artikkel om dette tastaturet. evt hvor jeg kan få kjøpt det. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fant ett sånt på Europris. Tror prisen var 149 kr og kom i 2 farger. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fant ett sånt på Europris. Tror prisen var 149 kr og kom i 2 farger. Dette er vel et tastatur som er så fleksibelt at det blir nesten som en matte. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Dette er vel et tastatur som er så fleksibelt at det blir nesten som en matte. Jepp... Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet hvordan nettbutikk man får tak i et slikt? *må ha* Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Eller gi meg et hint om hva det heter skal bruke det på min bærbare pc Lenke til kommentar
askare Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kanskje prøve litt Googling først ?? i alle fall, så finnes tastaturene her http://www.mikroshop.no/?side=kategori&hkid=4&mid=25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå