Mr Womack Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei Dette var lenge siden gitt Har ikke vært her siden 2005 jeg ;P hyggelig å være tilbake har et spørsmål til dere? Noen her som har FIFA 2008? Jeg kjøpte spillet på Elkjøp, installerte det på helt vanlig måte, kom inn i spillet etter installasjonen og spilte litt men så nå senere på kvelden hadde jeg tenkt å prøve det igjen men så jeg får beskjeden: ingen disk er satt inn. sett inn den orginale cd og dvd platen for fifa 08. og det er nettopp den CD-en som står i og har stått i hele tida siden jeg installerte det.. Hva er feil tror dere? og hva kan jeg evt gjøre for å komme inn i spillet igjen? har ikke gjort noe etter jeg installerte det... Takk for svar Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei Dette var lenge siden gitt Har ikke vært her siden 2005 jeg ;P hyggelig å være tilbake har et spørsmål til dere? Noen her som har FIFA 2008? Jeg kjøpte spillet på Elkjøp, installerte det på helt vanlig måte, kom inn i spillet etter installasjonen og spilte litt men så nå senere på kvelden hadde jeg tenkt å prøve det igjen men så jeg får beskjeden: ingen disk er satt inn. sett inn den orginale cd og dvd platen for fifa 08. og det er nettopp den CD-en som står i og har stått i hele tida siden jeg installerte det.. Hva er feil tror dere? og hva kan jeg evt gjøre for å komme inn i spillet igjen? har ikke gjort noe etter jeg installerte det... Takk for svar ----------------------------------------------------------------------------- Det virker som dvd spilleren ikke leser CD-en nå... Jeg setter inn cd og det kommer en pipe lyd og så slutter den å lyse og jobbe.. hva skal jeg gjøre? noen som har noen råd? beklager gjorde en feil.. skulle redigere første innlegg.. Endret 11. oktober 2007 av Mr Womack Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror ikke det er så veldig mye du kan gjøre. Det virker som du har en teknisk feil med enten DVD-spilleren eller Fifa-DVDen, men denne lar seg alltids bytte på Elkjøp. Prøv den på andre DVDer først. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja nå har jeg prøvd å bytte til forskjellige DVD-er som FIFA 07 og GTA San Andreas og en vanlig cd plate uten at dvd spilleren leste disse heller.. Etter dette prøvde jeg å ta ut kablene og putte inn igjen.. det hjalp heller ikke.. så prøvde jeg å oppdatere driveren i min datamaskin for denne dvd spilleren.. og restarta maskinen.. nå har jeg hvertfall pipe lyden gått bort og den jobba faktisk og det kom opp en liten cd på musepekeren, ikke no mer enn det. hva tror du jeg kan prøve videre? eller kanskje er dvd spilleren ødelagt? men det skal sies at den har ikke vært sånn før jeg kjøpte fifa 08 spillet i går. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har ikkje tilfeldigvis installert programmer som lager virtuelle cd-rom stasjoner?? Husker det var slik på the sims 2 at du ikkje kunne ha cloneCD og alcohol 120 inne på dataen viss du ville bruke spillet.. då var det heilt klikka for min del, men då eg fikk fjerna desse, så gjekk alt fint Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) har ikke de to programmene du nevner nei.. okei.. men problemet er det at jeg prøvde å reinstallere spillet og nå får jeg ikke installert det på nytt pga dvd spilleren ikke leser CD-en. Folka på Telebutikken og på Elkjøp sier DVD spilleren har sunget på siste kapittelet... Den er mest sannsynligvis moden for en utskiftning med andre ord, sier de. Da tenker jeg at jeg kjøper meg en ny i morra sannsynligvis. Endret 11. oktober 2007 av Mr Womack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå