Spragleknas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vurderer å ta steget fra Firefox til Opera. Har følgende "problemer": - Ingen god måte å holde orden på flere GMail-kontoer - Bruk av BBCode på en enkel måte Hvordan løser dere som brukere Opera dette? Takk! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Flere gmail kontoer? Er det lov med flere en en konto da? Og bruk av bbcode på en enkel måte skjønte jeg ikke noe særlig av. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Flere gmail kontoer? Er det lov med flere en en konto da? Eh... tror ikke du svarte på spørsmålet :-) Og bruk av bbcode på en enkel måte skjønte jeg ikke noe særlig av. Høyre-klikk meny for bruk av BBCode som ved bruk av FF extensions (genialt) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 1. Hva er vitsen med flere gmail kontoer når det ikke er noe vits med det? (Så lenge vi snakekr om 1 person her) 2. Som gjør hva? Setter inn koder for deg? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Høyre-klikk meny for bruk av BBCode som ved bruk av FF extensions (genialt) Er det dette eller dette du vil ha. Hva mener du med å holde orden på flere Gmail kontoer? Hvordan holdt du orden på dem i FF? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) GMail Manager. Veldig praktisk med flere kontoer, IMO. Takker for linker. Siste hadde jeg, men nektet å tro at det skulle være så mye jobb for dette. Endret 14. oktober 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Trur ikkje det finst noko liknande Gmail Manager for Opera. Det næraste ein kjem er kanskje å bruke Opera sin epostklient til å sjekke Gmailen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det er vel bare å trykke ctrl + enter når du skal logge inn på Gmail, så får du valg hvilken konto du vil bruke. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Vil ikke logge meg in. Vil bare får beskjed når jeg får e-post. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) http://toolbar.google.com/gmail-helper/notifier_windows.html Eller bruk RSS-feeds. Redigert: RSS har eg brukt før, og det fungerer fint. Kom ikkje på det i stad. Det du gjer er å logge inn på Gmailen din, og so trykke på RSS-ikonet i adresselinja. Etterpå, gå inn i infokanalbehandlinga, og spesifiser at Gmail-kanalane skal verte oppdatert kvart 5. minutt. Endret 14. oktober 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå