Gå til innhold

Forhåndsbestilling fra cdon.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har bare prøvd å forhandsbestille der ein gong, og då kom spelet nokre dagar etter oppgitt utgjevingsdato. Men dette var ei samleutgåve og det var visstnok leveranseproblem eller noko sånn som gjorde det. Så vidt eg veit fekk dei som kjøpte den vanlege utgåva spelet på utgjevingsdagen.

Lenke til kommentar

all erfaring jeg har med cdon er god som gull:) får spilla på 2 dager, fikk foreksempel god of war 2 og conan 2 dager før release:) så jeg anbefaler dem, men viktigste er www.cdon.no det skal bare sendes fra oslo, er en populær side med gode tilbud.. og jeg viser bare til god erfaring

Lenke til kommentar

Konklusjon etter å lest hva folk over her skriver er å ikke forhåndsbestille fra cdon.com siden det er så mange negative erfaringer.

Selv har jeg ikke erfaring fra spill handel med cdon, men har egentlig kun positiv erfaring på alt annet jeg har kjøpt som ikke har vært forhåndsbestilling.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg forhåndsbestilte Hellgate:London fra CDON og fikk pakka i posten i går - på releasedagen - så det var overhodet ikke noe problem.

Problemet er derimot at jeg forhåndsbestilte og har ennå ikke fått noen av preorder-kodene som skulle ha fulgt med. Så nå er det full rulle med å prøve å få tak i kundeservicen der... og det er alt annet enn lett siden de ikke har telefontjeneste og jeg ikke klarer å finne noe emailadresse på sidene deres.

Lite festlig.

Så selv om de leverte tidsnok så var leveransen mangelfull, og jeg vil ikke anbefale å handle der.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale å forhåndsbestille fra cdon, spesielt ikke hvis det er et spill du har ventet lenge på, for da blir du bare skuffet, sånn som jeg. Bestilte cod 4 for et par uker siden og forventet at det skulle ligge i postkassa idag. Men det gjorde det da selfølgelig ikke. Sendte til og med mail til dem for noen dager siden og spurte om de som hadde forhåndsbestilt cod 4, fikk det på satt release dato. Som svar fikk jeg: at alle som hadde forhåndsbestilt cod 4 skulle ha det på release dagen. Så da sitter jeg her og spiler fifa 08, mens så og si alle på friends lista mi koser seg med cod 4. aaaw! Trist, men for bvel bare bite tenna sammen og håper det kommer imorgen:) Jeg har også opplevd dette en gang før da jeg forhåndsbestilte blue dragon. Det hadde release på en fredag, men kom ikke før torsdagen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...