Gå til innhold

Pakistan mot Irak, Direkte på NRK2, Dette MÅ sees...


MercedesMotor

Anbefalte innlegg

Pakistan skal spille Fotball mot Irak, 22 oktober klokken 16:30 direkte på NRK2. Kampen spilles i Lahore i Pakistan.

 

NRK sender et reportasjeteam til Pakistan der kampen skal spilles for å få med dette på tv, dette er en kamp mellom 2 lite kjente fotballnasjoner.

 

Her er en link for mer info: http://www.nrksport.no/fotball/1.3657948

 

Dette ser jeg frem til, må bare få med meg dette. Skal ta fri fra jobben den dagen og se på dette. :!:

 

 

 

[--------Pakistan mot Irak--------]

 

Dato: 22 Oktober

Klokkeslett: 16:30 (direkte)

Kanal: NRK2

Hvor: I Lahore i Pakistan

[-------------------------------------]

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, den kommentaren om damefotball kunne du spart deg selv for.

ON TOPIC: Kjedelig fordi det er Irak og Pakistan det er snakk om- to nasjoner som ikke akkurat satser stort på fotball- i Pakistan er det cricket som er nasjonalsporten, og Irak med Drillo som trener- det blir bare langpasninger opp i mente, ergo: I REST MY CASE.

Lenke til kommentar
Okey, den kommentaren om damefotball kunne du spart deg selv for.

ON TOPIC: Kjedelig fordi det er Irak og Pakistan det er snakk om- to nasjoner som ikke akkurat satser stort på fotball- i Pakistan er det cricket som er nasjonalsporten, og Irak med Drillo som trener- det blir bare langpasninger opp i mente, ergo: I REST MY CASE.

 

Hva som om de kanskje ikke er de største fotball nasjonene, Iraq vant jo tross alt Asia mesterskapet. Kan jo være underholdende fotball for det.

Lenke til kommentar
Okey, den kommentaren om damefotball kunne du spart deg selv for.

ON TOPIC: Kjedelig fordi det er Irak og Pakistan det er snakk om- to nasjoner som ikke akkurat satser stort på fotball- i Pakistan er det cricket som er nasjonalsporten, og Irak med Drillo som trener- det blir bare langpasninger opp i mente, ergo: I REST MY CASE.

 

Så om et land ikke har fotball som hovedsport spiller kjedelig, jaså, lærte meg noe nytt nå...

 

Jeg kommer til å se en god del, for dette er 2lag jeg ikke har sett på og vet derfor ikke åssen dem spiller. Noe som kan være interesangt.

Lenke til kommentar

Sett deg i samme situasjon da sonja84. Du har flyttet til et annet land og har ikke sett en landskap av Norge på mange år. Så får du beskjed om at Norge skal møte England, Frankrike, Italia eller en annen stor nasjon. Kampen kommer til å gå på TV i det landet du er i. Da hadde jeg lett satt kampen og patriotismen foran penga.

 

Jeg synes du skal se kampen MercedesMotor. 500kr. kan du skaffe en annen gang. Det kan bli lenge til de viser pakistansk fotball på TV'en igjen.

Lenke til kommentar
Ta opp kampen, så kan du spole forbi alle de kjedelige periodene (dvs nesten hele kampen, til det kanskje kommer en langpassning- og oops, nei ble ikke et mål, mer spoling)Ja, jeg råder deg til å dra på jobb, 500 kr, anyday foran Irak-Pakistan i fotball.
Ossen kan du si det? bare fordi du har aldri sett dem spille før? Jeg har aldri sett Pakistan spille fotball før, bare Cricket, og da er det litt spennende for meg å se på en sånn kamp...Ikke si noe før du ikke vet noe...
Sett deg i samme situasjon da sonja84. Du har flyttet til et annet land og har ikke sett en landskap av Norge på mange år. Så får du beskjed om at Norge skal møte England, Frankrike, Italia eller en annen stor nasjon. Kampen kommer til å gå på TV i det landet du er i. Da hadde jeg lett satt kampen og patriotismen foran penga.Jeg synes du skal se kampen MercedesMotor. 500kr. kan du skaffe en annen gang. Det kan bli lenge til de viser pakistansk fotball på TV'en igjen.
Fikk 500++kr,- igår fordi da var det Eid (Pakistansk jul :!: ) ....så tror jeg ser den :thumbup: Du har rett i det du sier over, good comment :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...