Skogslik Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har problemer med Cs, når eg finner servere og skal inpå dem kommer eg ikkje inpå noen servere :S dobbel kliker på serveren men da komemr bare den boksen opp og kommer ikkje videre. Og eg kan ikkje bruke internett etter eg har spilt cs, da må eg logge av nettet og på igjenn. er jo helt fucka :S Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sikkert pga routeren, og noe med Dslammen( Husker ikke engang om det var det, det het ) men var visst noe om at nettet koblet ut om så så mange koblinger kom inn til routeren (?). Er veldig usikker på dette, om det er sånn det er, men har samme problem selv. Legg servere til favoritter og velg derifra, da funker det hele tiden. Eller bare bruk Game-Monitor som søker for deg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har problemer med Cs, når eg finner servere og skal inpå dem kommer eg ikkje inpå noen servere :Sdobbel kliker på serveren men da komemr bare den boksen opp og kommer ikkje videre. Og eg kan ikkje bruke internett etter eg har spilt cs, da må eg logge av nettet og på igjenn. er jo helt fucka :S Ta av brannmur/antivirus som kan sperre CS. Om du har Telerno, kan du prøve dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå