Superslask Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ta med deg en stol og stå på den. Her som alle andre steder er det alternativer såklart, men en stol er raskest. Edit: Om det var ruta du tenkte på, hjelper det å vite at rakettene går igjennom portaler Endret 28. oktober 2007 av Superslask Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 lurer du på hvordan du får tak i den? i så fall: Sett en portal litt høyere enn den i bildet, og hopp ut slik at du lander på ballen. Det vil slå den løs slik at du kan ta den med. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hvordan fiksa dere androidene på brett 18 advanced? Jeg porta til dem og dytta dem ned. Tok evig lang tid Endret 29. oktober 2007 av Sinnsro Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 En lur strategi kan være å sette en portal under et turret, og så sette utgangs-portalen så den velter en annen en. Hvis ikke jeg husker feil så er det en achievement også. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan fiksa dere androidene på brett 18 advanced? Jeg porta til dem og dytta dem ned. Tok evig lang tid Jeg tok dem ikke i det heletatt. Bare trikse litt, og være rask nok til å komme forbi dem. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan fiksa dere androidene på brett 18 advanced? Jeg porta til dem og dytta dem ned. Tok evig lang tid Jeg tok dem ikke i det heletatt. Bare trikse litt, og være rask nok til å komme forbi dem. Prøvde det jeg også, men ble skutt i fillebiter rett før jeg kom igjennom døren. Det gikk vel ikke an og flytte på de andriodene som var i kasser? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bruk kassene. Det er en shitload med kasser du kan drasse med deg i det ene rommet. De kan ikke skyte på deg om du dukker bak en kasse, så bare du plasserer de litt strategisk trenger du ikke ta imot en eneste kule. Husk at det står en turret ved døra, så sett en kasse der også så du ikke blir eid. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er level 18 advanced vi snakker om her ikke sant? Der du bla. må inn i et rom med 4 turrets, og komme deg over et stort gap for å hente en kasse som du skal ha med tilbake? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mjo level 18 ja, men posten over min hintet til en annen level. Men over til level 18: Jeg droppet også turretsa her. Et lite tips kan være å nevne at du kan stå i en portal, og fremdeles kunne lage portaler andre steder. Jeg eksperimenterte først med å velte turrets med kameraet i rommet, men å få ned fler enn 2 turrets virket som en umulig oppgave. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 klarte lett å velte alle turrets jeg. brukte meg selv som kanon. Portal oppe på veggen, en langt nede og poff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå