Switchblade Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har kommet meg ned ifra der du starter level 18 advanced.. men så står jeg fast.. det er en ødelagt vegg her, med et hull....men finner ingenting å hoppe videre med.. tolker det som at du kommer deg over første syrebadet på begynnelsen av banen. akkurat dette partiet jeg sleit meste med på lvl18 advaced fordi: du må bruke portal så høyt opp du kommer på veggen, hoppe ned og oppi en ny portal for å få super fart til å komme deg over syrebadet. denne delen har du klart. MEN mens du er i lufta har du en case. Du skal nemlig opp til høyre ifra plassen du lander. Eneste plassen og sette portal der er på gulvet. eneste tidspunktet du kan gjøre det er mens du er i lufta på vei over første syrebadet. så viss du lander etter første hoppet uten å ha klart å fyre en portal til neste platå er det bare å prøve igjen. litt køddent forklart men håper du skjønte det. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble portal sluppet igår? Har ikke helt fulgt med, men på tirsdag spilte jef TF2 og da stod Portal med status som : Ferdig nedlastet men ikke sluppet.. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 gå å trykk på knappen slik at du får ut døra som er bak deg igjen, deretter tar du å plasserer en portal oppå den, så ser du nede til høyre (for ditt bilde) er det et plateå der nede, det tar du og plaserer en annen portal på, deretter hopper du inni den, og flyver over Skjønte ikke noe av det der Noen andre som vil prøve å forklare? Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Skjønte ikke noe av det der Noen andre som vil prøve å forklare? Har du kommet så langt at du har fått aktivert plattformen på bildet der(den saken du kan stå på som går frem og tilbake)? Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva skal jeg gjøre nå? Det neste du må gjøre er å få heisen forran deg på bildet til å gå. Til venstre for deg er det et rom omtrent 2m oppe på veggen. For å åpne den døren må du klikke på knappen som henger utenfor. (Knappen er litt oppe på veggen så du må bruke en portal for å klikke på den. Nå døren er åpen kan en energyball gå inn i rommet og starte heisen. Det er alt jeg vil si, litt må du finne ut av selv og... Men, du tar det nok fort når du ser knappen og døren Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hmmm, da løste jeg det på en annen måte en dere :S Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ah ferdig med portal! Håper det kommer Portal 2 elns. utenfor de testlaberatoriene. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva skal jeg gjøre nå? Jeg sitter også fast der. Jeg har fått i gang det platået som går frem og tilbake - men hvordan i alle dager skal man trykke på knappen, og komme seg opp til den øverste etg. der ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 dette er advanced test chamber 18. første gang jeg har satt meg fast. hvordan i huleste kommer jeg meg opp her? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg sitter også fast der. Jeg har fått i gang det platået som går frem og tilbake - men hvordan i alle dager skal man trykke på knappen, og komme seg opp til den øverste etg. der ? Test Chamber 18 Walkthrough Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 olahaldor: Lag en portal i veggen ved siden av knappen, og en der du har tatt bildet ifra. Trykk på knappen og løp gjennom portaler slik at du er der du har tatt bildet ifra. Skyt en portaler på døren som åpner seg (den vil skråe litt opp), løp til høyre og hopp ned. Skyt en portal før du lander og vips du er på andre siden. zeox: Siden du har gjort dette på "vanlig" gir jeg deg den korte forklaringe. Istede for å lage portalene i veggen på de 2 rommene med knapper, skyt en i taket (du kan akkuratt treffe ), hopp ned og lag en i gulvet. Begge knapper blir trykt, elektrokulen treffer triggeren og heisen kommer ned. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) walkthroughs er for pingler kjeder meg så usansynlig at jeg må komme med meningsløse innlegg.. hm Endret 11. oktober 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) zeox: Siden du har gjort dette på "vanlig" gir jeg deg den korte forklaringe. Istede for å lage portalene i veggen på de 2 rommene med knapper, skyt en i taket (du kan akkuratt treffe ), hopp ned og lag en i gulvet. Begge knapper blir trykt, elektrokulen treffer triggeren og heisen kommer ned. kanskje en fordel å komme meg dit knappen er først? det var forresten forrige brett du beskrev, ikke det jeg driver på. fant ut hvordan jeg skulle gjøre det nå bildet ble vist med av en eller annen grunn :S Endret 11. oktober 2007 av zeox Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Safari på touchen tryner når jeg trykker på linken.. Bwah... Får pugge mens jeg er på lan i helga. Takk for link though Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 pokker altså. Har gått gjennom hele Portal uten problem helt til jeg kommer til den roboten som skyter raketter. Hvordan i helvete dreper jeg den. Har fått den til å skyte raketter på seg selv i alle mulige vinkler, men det vil seg ikke. Tips anyone? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hint: det er et vindu der. vinduer har lett for å knuse Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Testchamber #19 Kommer til plattformen bak flammene, men derfra finner jeg ingen vei ut.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Mozze: - blå portal på gulvet, nærmest gjerdet. - Orange portal øverst på veggen bak deg - hopp gjennom blå portal, sikt deg inn på den blå igjen så flyr du på plass. Noen som har den fjerneste anelse hva som skal gjøres her? for det har ikke jeg Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har den fjerneste anelse hva som skal gjøres her? for det har ikke jeg Sett en portal rett over der Stempelet treffer veggen. Gå så tilbake til der røret du står på kommer ned, og sett en portal litt nede på nærmeste veggen. Time hoppet ditt slik at du kommer igjennom portalen i det stempelet er rett under portalen din, slik at du lander på det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Da har jeg sett meg fast. Hvordan i allverden kommer jeg meg vekk her i fra? Edit: La til bildene Edit2: Lolol, jeg fant det ut Endret 28. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå