kilik Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 "Falcon" er siste hovedkort på markedet med 65 nm CPU. De fleste Halo-konsollene og nyere Premium/Elite har denne. Snart kommer "Jasper". Den har i tillegg 65 nm GPU (GPU-en er største varmefaktor inne i X360-en, så dette kan ha stor betydning for RRoD og viftestøy) samt også mindre minnebrikker. Det kutter også kostnadene til MS betydelig. Er nok ikke siste forbedring heller. Mitt tips er at de stadig vil forbedre X360-en i mange år framover. After Falcon comes Jasper Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har ventet en stund på at falcon chippen skulle bli common i Elite å nå kommer det enda mer forbedret snacks etterhvert? Må nok vente enda litt lengre med Elitekjøpet da Endret 10. oktober 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så de fleste nye premium konsoller er med det nye hoovedkortet? da får eg kanje en med det da når eg får min igjenn fra tyskland vill dise vare lengre da? altså ikkje få rød ring hele tiden? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Blir sagt at alle konsoller laget etter 20.august har Falcon. Usikkert hvor mye bedre de er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Da har jeg 65nm CPU da siden min er laget etter 20 August? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Leste "Japser erstatter Falcon".... Skjønte lite, hjelper ikkje på at eg har sovet elendig i natt nei Bra det at MS har fokus på å bedre byggekvaliteten til Xbox 360. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Min premium var produsert 27 Aug, ingen falcon i den. Min Elite er produsert i Juni... Deffinitivt ikke falcon i den! Lenke til kommentar
djchange Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Og etter Jasper kommer ett nytt med 45nm CPU (usikker på kallenavn). Ryktene sier en mulig lansering rundt Q4 2008/Q1 2009. Utviklingen går fremover på dette området også, som på de fleste andre områder. Endret 11. oktober 2007 av djchange Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 :!: Lurte på hvilket spill det var snakk om. Men det lønner seg å vente litt med å kjøpe en box da? Lenke til kommentar
djchange Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Om man alltid skal vente på det nyeste av det nyeste, så vil du aldri få kjøpt deg noe. Men om du skal handle deg en X360 nå i den nærmeste fremtid, så bør du se etter at den har HDMI og Falcon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå