Tharos. Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Emnet sier det meste. Dette er ikke noe jeg skal gjøre eller prøve, men har sett det. (Sikkert på tv). Hvordan kan dette gjøres på beste mulige måte? Må man rett og slett være maler av første klasse for å få til noe slikt? Det kommer vel litt an på hva slags motiv man vil ha, kan jeg tenke meg. Noen idéer? Endret 10. oktober 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kan lage et midlertidig rutenett på både tegningen og veggen, så har du noe å gå etter. Ellers er vel prosjektor/overhead osv til hjelp. Eller en venn som kan male. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Let's rasterbate! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=263859&st=0 Endret 11. oktober 2007 av Freeky2k Lenke til kommentar
lenni Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg ville satset på projector eller overhead evnt kan du kanskje prøve med en lyskaster (hvis du har det) og et lysark, men det har jeg ikke prøvd - kanskje det blir alt for utsmurt av lite fokusert lys. Endret 23. oktober 2007 av lenni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå