Flimzes Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg har lenge sett etter ny skjerm til PC-en. Og så begynner 24" å koste like mye som 20", så jeg tenkte å kjøpe en BenQ G2400W. Det finnes ingen reviews eller tilbakemeldinger om denne skjermen, så jeg satser på den og håper at den er ok. Jeg har også en playstation 2, og hva er vel kulere enn å spille ps2 på en høyoppløst 24"? (når man sitter nære da) Tv hadde også vært greit. Så da tenkte jeg på om det finnes noen dvd spiller som har Tv-tuner og composite/scart inngang til playstation, og HDMI utgang + mulighet for ekstern lyd. Jeg har en tv-tuner i PC-en, men det er virkelig grusomt å få det til å fungere med lyd og alt, og bildekvaliteten er crappy, får ps2 til å se ut som commoder 64 med flimrete bilde. GT4 er ikke noe pent syn. Jeg har 0-peil og holder meg mest i Hardware-delen av forumet, så om noen av dere flinke av-nerder her kunne hjelpe meg så hadde jeg blitt glad. Det må heller ikke være en dvd-spiller, om det finnes noen annen måte å løse dette på så funker det også, dvd-spille rhar jeg i PC-en. PS: Som dere ser så har jeg valgt den billigeste skjermen på markedet, så da kan dere jo gjette preferansen for dvd-spilleren også, hmm? (Billigst mulig, hadde ikke pris vært et problem så hadde jeg gått for LG sin MVA-skjerm, og kjøpt en PS3... ) Endret 10. oktober 2007 av micke090 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå