Fritz0r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trenger hjelp til hva jeg må gjøre for og få touchscreen delen av min skjerm til og fungere som den skal. System: brukbar HP laptop. skjerm: LG L1710S touch kontroller som er på skjerm: 3M - EXII-1010SC, kobles til PC via COM port. Problem: Jeg har overtatt skjermen etter en jobb hos en kunde som delbetaling, saken er at de ikke sa hvordan man configurerte den med systemet, så jeg lurer på hvilket program eller hva som må til for og få denne til og fungere som den skal? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 haster litt, så om noen har peil setter jeg stor pris på dette. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Med driveren pleier det å følge med et config-program. Last ned driverne fra: http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_U...n/TouchDrivers/ Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 skal jommen ikke være lett detta nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå