mobil_brukeren Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hei! Jeg skal kjøpe noe komponenter som jeg skla bruke nå i første omgang på en bil. Det er led, motstander og ledninger + div.. Har sett på clas ohlson men kan ikke si de har akkurat det beste utvalget og jeg trenger ikke en pakke med resistorer. Jeg vet hvem jeg trenger.. Hvor kan jeg få kjøpt sånt? Må ikke være nettbutikk Takker for svar Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Finnes buttikker rundt om kring som har en del utvalg i komponenter. Vet/viste om et par i trondheim i alle fall. (Lenge siden jeg var innom nå....) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 hehe... Jeg også vet at det finnes, men hva heter disse butikkene elle rhvirdan type butikker der det? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Som oftest små butikker som driver med service på div, elektronikk. Mener det var en i trondheim som hetet TG elektronic jeg kjøpte en del i fra. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ellerså kan du jo alltids bruke elfa.no. Det som brukes på skolen,, kanskje ikke så bra for privatpersoner. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Det er null problem for privatpersoner å bruke http://www.elfa.se for privatpersoner. God service på telefon, og relativt rask sending av pakker. Du har også http://www.hcs.no her i Norge. Endret 16. oktober 2007 av Natrium Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) http://www.elfa.se/no Endret 16. oktober 2007 av Zalo Ultra Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har handlet en del fra futurlec.com selv. Frakt koster 5$, og sålenge totalen er på under ~30$ (200NOK), så slipper du å tenke på toll og sånt. Leveringstid er ~2 uker, men prisene er fine og har ikke hatt noen problemer med de. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har handlet en del fra futurlec.com selv. Frakt koster 5$, og sålenge totalen er på under ~30$ (200NOK), så slipper du å tenke på toll og sånt.Leveringstid er ~2 uker, men prisene er fine og har ikke hatt noen problemer med de. Ser etter et nettsted jeg kan bestille div elektronikk fra jeg også. Vet du om flere bra sider? Med lav frakt? Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha, men tenkte meg et slikt brett med div. knapper, led's, potmeter, segment display osv. Pluss område for å koble på. Også et utvalg av ic'er (logikk), dioder, motstander, og små ledninger. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det kommer ganske klart frem i inleggene over, http://elfa.se har alt av det du spør etter. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men kanskje ikke billigst? Finner heller ikke et slikt deveopment board jeg vil ha. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har handlet en del fra futurlec.com selv. Frakt koster 5$, og sålenge totalen er på under ~30$ (200NOK), så slipper du å tenke på toll og sånt.Leveringstid er ~2 uker, men prisene er fine og har ikke hatt noen problemer med de. Er 200kr grensen inkl. frakt eller eksl. frakt? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Komponenter+frakten må koste under 200kr til sammen dersom du skal unngå moms. EDIT: var visst uklar, så jeg skrev om hele posten. Endret 30. oktober 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 pakken må da være under 200kr uten frakt. Men hvis det går over tas det moms på hele beløpet med frakt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Pakken må være under 200kr inkludert frakt.Hold deg altså under 30usd i rene varer, og det går finfint. Det er da 200 eks frakt. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Eks frakt da altså... For er jo ikke alltid like lett å vite hva den blir? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Besthongkong.com har kanskje noe av det du trenger. De har en haug med forskjellige leds og et brett du kan plugge komponenter nedi før du begynner å lodde de i brett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå