Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe komponenter?

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg skal kjøpe noe komponenter som jeg skla bruke nå i første omgang på en bil. Det er led, motstander og ledninger + div..

Har sett på clas ohlson men kan ikke si de har akkurat det beste utvalget og jeg trenger ikke en pakke med resistorer. Jeg vet hvem jeg trenger.. Hvor kan jeg få kjøpt sånt? Må ikke være nettbutikk

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har handlet en del fra futurlec.com selv. Frakt koster 5$, og sålenge totalen er på under ~30$ (200NOK), så slipper du å tenke på toll og sånt.

Leveringstid er ~2 uker, men prisene er fine og har ikke hatt noen problemer med de.

Ser etter et nettsted jeg kan bestille div elektronikk fra jeg også. Vet du om flere bra sider? Med lav frakt? :p

Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha, men tenkte meg et slikt brett med div. knapper, led's, potmeter, segment display osv. Pluss område for å koble på.

Også et utvalg av ic'er (logikk), dioder, motstander, og små ledninger.

Noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Har handlet en del fra futurlec.com selv. Frakt koster 5$, og sålenge totalen er på under ~30$ (200NOK), så slipper du å tenke på toll og sånt.

Leveringstid er ~2 uker, men prisene er fine og har ikke hatt noen problemer med de.

Er 200kr grensen inkl. frakt eller eksl. frakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...