torslo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 noen som har noen gode "kjerringråd?".. har mulegheten te å få rom i kjeller'n vis eg får ut lukta og pusser opp Lenke til kommentar
torslo Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 ingen som har noen forslag? tenkte litt på wounderbaum, men trur ikkje dette er langtidsvirkende nok Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ingen som har noen forslag? tenkte litt på wounderbaum, men trur ikkje dette er langtidsvirkende nok Wounderbaum er nok ikke noe som hjelper deg med å fjerne lukten nei Hva er det som lukter da? Regner med du må pusse skikkelig opp. Ned med veggene og på med nytt, f.eks. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Uten at jeg har noen større peiling så er det vel fuktighet som gir slik lukt. Så sørg for god ventilasjon, og vask og mal. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Skaffe en avfukter, slik som denne f.eks http://www.stavangerkulde.no/-/anmviewer.asp?a=29&z=2 Lenke til kommentar
torslo Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 er nok ikkje fukt som lager denne lukten, er vel pga det er noe innestengt....over 30år gammelt hus... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er garantert fukt som lager lukten i et 30år gammelt hus. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Kjøp deg en avfukter. Det fjerner lukta garantert! Elkjøp har brukbare for en høvding og oppover.. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 dere skjønner hva slags lukt eg sånn ca mener? har gått over med måleapparat, og finner ikkje fukt i det hele tatt, er bare veldig innestengt... men slike luftavfuktere funker sikkert fint Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 den hjelper på deg og , har det i kjellern funker fjell vår kosta 1000 spenn på rimi , duger bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå