christophermp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er veldig grønn innen bil, så er det sakt. Jeg har en Toyota corolla 1996 1.6. Den har begynt og få rust flekker på karosseriet. Så det jeg spør om: 1. Hvordan fikser jeg dette enkelt? 2. Kan noen lage en enkel utstyrs liste? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Somregel er vel det greieste å bare slipe rusten vekk med stålbørste for vinkelsliper, så lakkere på nytt fra scratch. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette er ikke noen enkel operasjon. Mange ledd som en må være nøye med. Mye tørketid osv mellom hver, så det er en lang prossess. Dette er er basic: slipe ned all rust, ha på skikkelig grunning, evnt sparkle, så lakke, evnt klarlakk. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Min versjon: 1. Slip ned grundig 2. Rusteter fra biltema pensles på 3. Grunning 4. Ønskelig maling Ha en fin dag, Haggbard. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 - Puss - Sandblås - Rustbullet - Evt. sparkel - Filler - Base - Klarlakk I hvert fall slik jeg gjør det. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå