madfox Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har kjøpt en Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2. Tv'n er kjempefin den eneste problemet er at den ikke vil fungere med PC-en min. når jeg starter PC-en og kjører på tv'n så fungerer alt fint gjennom booten ... men når den skal inn i windows (log på bruker siden) så blir kjermen blå og erroren i høyre hjørne sier No Support.. Jeg kjører tv'n med en VGA kabel for øyblikket og har prøvd de forskjellige oppløsningen som står i håndboka. er det noen som har noen tips på hvordan jeg skal kune fikse dette?? er det en løsning å kjøpe en hdmi konverter til 3-d kortet og en hdmi kabel? Lenke til kommentar
immortalj Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har kjøpt en Hyundai 37" LCD-TV HLT-37F2. Tv'n er kjempefin den eneste problemet er at den ikke vil fungere med PC-en min. når jeg starter PC-en og kjører på tv'n så fungerer alt fint gjennom booten ... men når den skal inn i windows (log på bruker siden) så blir kjermen blå og erroren i høyre hjørne sier No Support.. Jeg kjører tv'n med en VGA kabel for øyblikket og har prøvd de forskjellige oppløsningen som står i håndboka. er det noen som har noen tips på hvordan jeg skal kune fikse dette?? er det en løsning å kjøpe en hdmi konverter til 3-d kortet og en hdmi kabel? Det kan fort være at oppdaterings frekvensen er altfor høy? Får du bilde dersom du booter inn i safemodus med tv koblet til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå