Kentinho Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Får meldingen "An Xbox live membership limitation does not allow you to use this feature" når jeg skal joine liga. Noen som vet hva det er? Og hvorfor det kommer? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du "barnekonto" kanskje? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du "barnekonto" kanskje? Ja, men der var ikke det som var problemet. Fant ut av det Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 slenger meg på. jeg og har "barnekonto" samme melding kommer opp, har seff x box live gold Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 slenger meg på. jeg og har "barnekonto" samme melding kommer opp, har seff x box live gold Du må gå på family settings på menyen til Xboxen å sette alt av spill og online greier til "allowed". Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du må gå på family settings på menyen til Xboxen å sette alt av spill og online greier til "allowed". gjorde det og det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå