Gå til innhold

Noen som har en Pentium 4 liggende? S-775

Calvinator

Anbefalte innlegg

Skal bruke den til overlokking på TG08. Jeg har sett etter pentium 4 prosessorer på nettet, men det virker som de ikke er på lager noen steder.

Så hvis noen har en som ligger og støver ned så er jeg interessert.

Skal modifisere en kasse med vannavkjøling og overklokke pentiumen med et ECS C19-A. Har klokket langt med et likt hovedkort før og vil gjerne prøve igjen med litt hjelp av The Pros. Har laget Fullstendig Sketchup av systemet som vil bli sendt på PM hvis noen vil donere en CPU.

Mvh C.

Endret av Teejay187
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal nok ha med meg en P4 2.4GHz (Socket 478 du skal ha vel?), den kan du nok få låne. ;)

Den er uten IHS om det har noe og si for deg da...?

Får kanskje tak i en Celeron D 310 også, som vi kan teste om noen har et godt HK(helst med DDR-RAM) til Socket 478? (WR er på 5GHz)

Edit: Leste at HKet var S775, så da blir nok min(e) CPU(er) ganske uaktuelle. Men om noen har et godt HK til S478 å låne bort, så send meg en PM. :)

(Er snakk om låning på TG08)

Endret av Sagart
Lenke til kommentar
Jeg skal nok ha med meg en P4 2.4GHz (Socket 478 du skal ha vel?), den kan du nok få låne. ;)

Den er uten IHS om det har noe og si for deg da...?

Får kanskje tak i en Celeron D 310 også, som vi kan teste om noen har et godt HK(helst med DDR-RAM) til Socket 478? (WR er på 5GHz)

Edit: Leste at HKet var S775, så da blir nok min(e) CPU(er) ganske uaktuelle. Men om noen har et godt HK til S478 å låne bort, så send meg en PM. :)

(Er snakk om låning på TG08)

Tenkte å låne på TG08 jah...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...