Leeroymonster Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Dette får jeg opp: "Nettverksfeil Fant en IP-adressekonflikt En annen datamaskin på dette nettverket har samme IP-adresse som denne datamaskinen. Denne datamaskinen kan få problemer med nettverkstilkoblingen hvis problemet ikke løses. Hvis IP-adressen på denne datamaskinen ble tilordnet manuelt, må du tilordne en annen IP-adresse til denne datamaskinen." Jeg klikker "diagnoster" og ingen feil dukker opp. Er det mulig å få en virkelig IP-adressekonflikt når man ikke er koblet på et lokalt nettverk? Og hva gjør jeg for å fikse det? PS: IP-adressen er ikke satt manuelt. Endret 11. mars 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 start, kjør ipconfig /flushdns vil det hjelpe på? Er det trådløst? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har det seg sånn at denne meldingen kommer opp sånn litt nå og da, så vanskelig å se med en gang hva som hjelper. Er for tiden koblet til nett via et 3G-modem jeg kobler i USB'n.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har egentlig ikke noe godt forslag. 3G-modemet som sturer kanskje? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan jo selvfølgelig være noe som skjer et eller annet sted når 3G-modemet kobles til og fra. Kobler det jo fra når jeg ikke bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå