Batnobbit Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg har laget en slags "film" på Pivot og vil redigere det så hvilken filtype skal jeg lagre det i? Endret 10. oktober 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk det til Noen kan stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvorfor fjerner du topicen og ber om at tråden skal stenges? Det blir ikke noe bra forum hvis det skal være måten å gjøre det på. La overskriften stå, og selv om du fant det ut selv kan du heller poste løsningen her, da det kan brukes som oppslag for andre som evt måtte lure på det samme en gang i framtiden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor fjerner du topicen og ber om at tråden skal stenges? Det blir ikke noe bra forum hvis det skal være måten å gjøre det på. La overskriften stå, og selv om du fant det ut selv kan du heller poste løsningen her, da det kan brukes som oppslag for andre som evt måtte lure på det samme en gang i framtiden. ja helt enig. Men tror kanskje de som styrer med mye pirk og strikthet på forumet, er litt skyldige i at noen får sånne tanker. Man opplever jo at man nærmest må gå på nåler her inne, for å unngå gjøre noe feil. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ja helt enig. Men tror kanskje de som styrer med mye pirk og strikthet på forumet, er litt skyldige i at noen får sånne tanker. Man opplever jo at man nærmest må gå på nåler her inne, for å unngå gjøre noe feil. Og det er det så gjør forumet så bra Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg savner fortsatt en beskrivende tittel.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg savner fortsatt en beskrivende tittel.. Han har jo beordret stenging av tråden. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) *Slettet av Qbab* Endret 20. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå