PreN Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei I spill som CS, Delta Force Land Warrior har jeg problemer med sensitivity. Det er nesten som musen blir tyngre jo lengre jeg drar den. Har ikke dette problemer i windows, team fortress 2, hl2. Har det først når jeg joiner en serveren eller lager en server i cs. "en slags test". Om jeg drar musa fra et punkt A til punkt B på musematta: FØR: Da går musa i lik hastighet og "smooth" fra det ene punktet til det andre punktet. NÅ: Musa "henger etter/treg/blir tyngre" og bruker lengre tid fra A til B. Uten at jeg har skiftet sensitivity. Jeg hadde MX 510 og har nå kjøpt MX 518. Fortsatt samme problem i cs. Har innstalert nye drivere. Noen som veit hva som er feil? Feilen skjer både i Delta Force og CS. Det er to helt forskjellige spill. Delta Force kjører ikke gjennom Steam. Litt vanskelig å forklare problemet. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Det viste seg at verikal sync var skrudd på etter jeg oppdaterte driverne. Så jeg hadde maks 60 fps i cs. Funka fint når jeg skrudde det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå