supper Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) halla! Har en aprilia 125 rs 07. lurer på hva jeg kan gjøre for at den skal gå best mulig? og hvordan sylinder er den høyste jeg kan sette inn? 150ccm? Endret 15. oktober 2007 av supper Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 halla! Har en aårilia 125 rs 07. lurer på hva jeg kan gjøre for at den skal gå best mulig? og hvordan sylinder er den høyste jeg kan sette inn? 150ccm? Polini kitet fra speedoptions. 160ccm bør kjøpe en 28mm eller 34 mm forgasser.. har begge jeg ny dyse og powerfilter bør ha racingclutch(holder lenger) . få heva eksosventilen og kjøp deg et nytt eksos anlegg, (f.eks jollymoto) ta av cdi sperra, og kjøp deg et nytt drev.. f.eks et 15 taggers.. har det jeg, og min går i 175 nå.. går i 190 med det største drevet mitt da men hehe Lenke til kommentar
supper Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Polini kitet fra speedoptions. 160ccm bør kjøpe en 28mm eller 34 mm forgasser.. har begge jeg ny dyse og powerfilter bør ha racingclutch(holder lenger) . få heva eksosventilen og kjøp deg et nytt eksos anlegg, (f.eks jollymoto) ta av cdi sperra, og kjøp deg et nytt drev.. f.eks et 15 taggers.. har det jeg, og min går i 175 nå.. går i 190 med det største drevet mitt da men hehe Takker:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå