relsafus Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Gakka en tur i parken i lunchpausen i dag og hadde selvsagt med kamera Det var ikke så mye som fenga, men oppe i et stort tre så så jeg denne karen. Må da være en spion fra en annen planet ? For de som ikke ser "motivet" lekte jeg litt med PS og laget denne varianten; Tja, satt og lekte litt igjen Ble dette bare "rot" eller er det noen som liker dette ? /L Endret 11. oktober 2007 av relsafus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Don't eat the green ones.... Ideen er ikke dum; men da måtte du kommet nærmere kastanjen. Slik det er nå, så er bildet for rotete med grener og blader i alle retninger. Jeg ville også valgt en enda mer unaturlig farge... Tom Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må si meg enig med Tom her, kanskje en litt lysere grønnfarge? Eller noe som skiller seg mye mer ut fra konteksten, cyan? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv et litt mindre utsnitt. Kanskje på toppen og bunnen, slik at den blir bred. Bare noe jeg tenker kunne blitt kult. Prøv å sett kastanjen i andre farger, ja. Skulle gjerne prøvd akkurat nå, men må øve på matteprøve:P Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Prøv et litt mindre utsnitt. Kanskje på toppen og bunnen, slik at den blir bred. Bare noe jeg tenker kunne blitt kult. Prøv å sett kastanjen i andre farger, ja. Skulle gjerne prøvd akkurat nå, men må øve på matteprøve:P Testa ut litt til og ødla sikkert bildet, men muligens noen som liker slikt ? /L Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det var nok overkill ja :/ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Siste versjonen var litt mye dessverre. Hold deg til farger på alt, men gjerne lek litt med dem. Bare ikke fjern dem;) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Litt for kjapp redigering i photoshop, jeg vet... Men mer den typen jeg tenkte meg da Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Litt for kjapp redigering i photoshop, jeg vet... Men mer den typen jeg tenkte meg da He, he joda det tok seg ut med det syke blikket der. Nå brukte jeg kun Hue / Saturation til å endre fargen for å beholde strukturen i "øynene" og fikk ikke helt frem samme fargemulighet som ved å erstatte fargen, men poenget er jo at naturen lager mye rart innimellom, det er bare å "fange" det til memorybrikka /L Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sånn. Da fikk jeg lagd et utkast. Kunne sikkert gjort mye mer, men valgte et litt annerledes utsnitt enn dere andre Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Synes faktisk det første blir det beste... sammenlignet med de andre bildene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå